راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

آل این وان جدید Zen AiO ایسوس مجهز به دوربین سه بعدی

این روزها کامپیوترهای اندکی را می توان پیدا کرد که از فناوری RealSense اینتل بهره می برند و به همین خاطر زمانی که ایسوس آل این وان جدید خود را همراه با این تکنولوژی رونمایی کرد، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

آل این وان جدید ایسوس مجهز به دوربین سه بعدی

اینآل این وان ایسوس  ۲۳٫۸ اینچی (Zen AiO (Z240IC نام دارد و از فناوری دوربین سه بعدی بهره می برد و به همین خاطر قابلیت تشخیص ژست های حرکتی و همچنین تشخیص سه بعدی چهره (جهت احراز هویت) را هم دارد.

اما در کنار اینآل این وان، مدل کوچک تر ۲۱٫۵ اینچی اش هم با نام Z220IC در جریان نمایشگاه کامپیوتکس رونمایی شد که فاقد فناوری RealSense است.

آل این وان جدید ایسوس مجهز به دوربین سه بعدی

Zen AiO نیز درست مانندiMac، شامل یک بدنه آلومینیومی یک دست است که ضخامت آن در لبه ها به ۶ میلی متر می رسد؛ مدل پرچمدار این کامپیوتر به رنگ طلایی است و تعدادی خط افقی نیز در قسمت پشت بدنه آن به چشم می خورد. خطوطِ هم مرکز و دایره ای شکل اختصاصی محصولات ایسوس هم درست در قسمت پایین صفحه نمایش Zen AiO قابل رویت است.

۳۲ گیگابایت رم DDR4، اس اس دی PCIe Gen 3 x 4،کارت گرافیکGeForce GTX 960M انویدیا با ۴ گیگابایت حافظه ویدئویی و البته پردازنده Core i7 اینتل بالاترین امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول است که به انتخاب کاربر در اختیارش قرار می گیرند.

آل این وان جدید ایسوس مجهز به دوربین سه بعدی

اما شرکت سازنده، در طراحی این آل این وان گیمرها را نیز در نظر داشته و با قرار دادن اسپیکرهای ۱۶ واتی برای آن، سعی داشته که تجربه بازی با Zen AiO را برای آنها شیرین تر کند.

ایسوس همچنین ادعا می کند که این محصول نخستین آل این وان دنیاست که از نسل دوم استاندارد ارتباطی USB 3.1 پشتیبانی می کند. و این یعنی، فرایند انتقال داده با استفاده از آن با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه امکان پذیر خواهد بود که دوبرابر سریع تر از استاندارد USB 3.0 است.

آل این وان جدید ایسوس مجهز به دوربین سه بعدی

البته یادآور می شود که این محصول نیز همانند ترنسفورمر دارای پورت دو سر Type-C USB 3.1 است و این یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می شود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    آل این وان جدید Zen AiO ایسوس مجهز به دوربین سه بعدی: این روزها کامپیوترهای اندکی را می توان پیدا کرد که از فناوری RealSense اینتل بهره می برند و به همین خاطر زمانی که ایسوس آل این وان جدید خود را همراه با این تکنولوژی رونمایی کرد، مورد توجه بسیاری قرار گرفت

  2. با سلام خسته نباشید به ای تی بازاریای عزیز
    کامپوتر های کمی متونن از فناوری RealSense اینتل بهره داشته باشن که باعث میشه مورد توجه زیادی قرار بگیره .آل این وان جدید Zen AiO ایسوس با فناوری دوربین سه بعدی داراست که به همین دلیل قابلیت تشخیص ژست های حرکتی و همچنین تشخیص سه بعدی چهره رو داره از استاندارد ارتباطی USB 3.1 پشتیبانی میکنندو فرایند انتقال داده با استفاده از آن با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه امکان پذیر خواهد بود که دوبرابر سریع تر از استاندارد USB 3.0 است وباعث میشه فروش خوب وهم موردتوجه قرار بگیر

  3. با سلام
    آل این وان جدید Zen AiO ایسوس مجهز به دوربین سه بعدی
    این آل این وان ایسوس ۲۳٫۸ اینچی (Zen AiO (Z240IC نام دارد و از فناوری دوربین سه بعدی بهره می برد و به همین خاطر قابلیت تشخیص ژست های حرکتی و همچنین تشخیص سه بعدی چهره (جهت احراز هویت) را هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا