موبایل

فروش گوشی موبایل آیفون 10 با گارانتی مدیا پردازش در دیجی کالا

فروش گوشی موبایل آیفون 10با گارانتی مدیا پردازش در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آغاز شد و علاقمندان می توانند با مراجعه به این وب سایت این گوشی موبایل اپل را در دو مدل با قیمت های متفاوت خریداری نمایند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل آیفون 10

لیست قیمت گوشی موبایل

کمپانی آمریکایی اپل به مناسبت دهمین سال عرضه‌ آیفون بهبازار موبایل، جدیدترین اسمارت فون حرفه ای خود را با نام گوشی موبایل iPhone X یا آیفون 10 به بازار جهانی موبایل معرفی نمود. این اسمارت فون با طراحی و ظاهر متفاوتی که دارد توانسته خریداران زیادی را در بازار موبایل ایران جذب خود کند.

با توجه به خبرهای منتشر شده گوشی موبایل اپل آیفون 10 چند ماه گذشته به صورت غیر قانونی و با قیمت بسیار گرانی وارد بازار موبایل ایران شد، این اسمارت فون ها که طرح رجیستری قاچاق محسوب می شدند فقط تا یک ماه می توانستند از سیم کارت پشتیبانی کنند اکنون این اسمارت فون حرفه ای اپل توسط یکی از شرکت های فعال به صورت قانونی وارد بازار موبایل ایران شد.

گوشی موبایل اپل آیفون 10

شرکت مدیا پردازش تنها وارد کننده گوشی موبایل iPhone 10 در ایران :

شرکت مدیا پردازش که یکی از معتبرترین و بزرگترین وارد کننده بازار کالا های دیجیتال ایران می باشد، به تازگی گوشی موبایل اپل آیفون 10 را به صورت قانونی وارد بازار موبایل کشور کرده است. این شرکت فعال با همکاری فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اسمارت فون اپل آیفون 10 را باگارانتی مدیاپردازش به سراسر کشور عرضه خواهد نمود.

گوشی موبایل آیفون 10

گوشی موبایل اپل آیفون 10 حرفه ای و ایده آل :

موبایل آیفون 10 درای صفحه نمایش 5.8 اینچی مجهز به فناوری امولد بوده و به پردازنده A11 Bionic و رم 3 گیگابایتی بهرمند شده است علاوه بر این حافظه داخلی این تلفن هوشمند 64/256 گیگابایت بوده و به فیس آی ‌دی نیز بهرمند می باشد.یکی از تفاوت های اصلی آیفون 10 با دیگرگوشی موبایلهای کمپانی Apple نبود دکمه فیزیکی هوم است که سبب شده آیفون 10 به یک تلفن هوشمند ایده آل تبدیل شود، کاربران نیز با لمس صفحه نمایش می توانند آیفون 10 را از حالت استندبای خارج کنند همچنین برای دسترسی به صفحه اصلی باید لبه‌ پایین صفحه نمایش را به سمت بالا بکشید و طبق ادعاء شرکت اپل این روش یکی از بهترین روش های دسترسی به صفحه اصلی گوشی موبایل خواهد بود.

گوشی موبایل اپل

اما سوال اینجاست که در نبود دکمه‌ فیزیکی هوم و تاچ آی ‌دی چطور می ‌توان iPhone 10 را آنلاک کرد؟ کمپانی اپل روش Face ID را برای باز کردن قفل این گوشی موبایل انتخاب کرده است به طوری که با نگاه کردن به صفحه نمایش 30 هزار نقطه‌ غیر قابل مشاهده‌ مادون قرمز به صورت شما تابیده می شود و بعد از آنکه الگو چهره شما با آن چه که از قبل ثبت شده است مطابقت داشته باشد قفل تلفن هوشمند در کمتر از چند ثانیه باز خواهد شد. در پشت اپل آیفون 10 دو حسگر 12 مگاپیکسلی تعبیه شده که دارای لرزشگیر اپتیکال می باشند همچنین یکی از لنزها واید با دیافراگم با F1.8 و دیگری لنز تله ‌فوتو با F2.4 خواهد بود بین دو حسگر نیز فلاش LED چهارگانه در نظر گرفته شده است.

موبایل آیفون 10 اپل

مشخصات فنی گوشی موبایل آیفون 10:

  • صفحه نمایش : 5.8 اینچ امولد
  • رزولوشن : 2436×1125 پیکسل
  • پردازنده :A11 بایونیک
  • رم : 3 گیگابایت
  • حافظه داخلی :  64/256 گیگابایت
  • دوربین : 12 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 7 مگاپیکسل
  • وزن : 174 گرم
  • سیستم‌ عامل : iOS 11
  • سیم کارت : نانوسیم

قیمت گوشی موبایل اپل آیفون 10 در دیجی کالا :

علاقمندان هم اکنون می توانندگوشی موبایل اپلآیفون 10 با گارانتی مدیا پردازش در دو مدل 64 گیگابایت و 256 گیگاباتی با قیمت های 650،650،000 و 750،750،000 از سایت دیجی کالا خریداری نمایند.

گوشی موبایل iPhone 10

لازم به ذکر است بعد از خرید آیفون 10 با ارسال IMEI این گوشی موبایل به سامانه پیامکی 7777 می توانید از اصالت کالا و اینکه کالا در شبکه ثبت شده است یا نه مطمئن شوید.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل اپل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی خوب شد که دکمه فیزیکی هوم از گوشی موبایل آیفون ایکس یا آیفون 10 حذف شده اینطوری ظاهرش قشنگ تر شده لاااایک اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا