آموزش و ترفند

ارسال گزارش پیام توهین آمیز در واتساپ

زمانی واتساپ یک برنامه پیام رسان معمولی بود و ویژگی های ساده ای را همراه خود داشت اما اکنون به یک پلتفرمی تبدیل شده است که چیزی فراتر از پیام کوتاه یا تماس انجام می دهد. در سال 2022 شرکت متا بسیاری از ویژگی های جدید را اضافه کرده است که واتساپ را به یک برنامه پیام رسان قدرتمند تبدیل کرده است. اکنون WhatsApp به صورت رایگان در نسخه های دسکتاپ، اندروید و iOS در دسترس است.

ویژگی جدید واتساپ در نسخه بتا

واتساپ پلتفرم پیام رسان شرکت متا به افزودن ویژگی های جدید همچنان ادامه می دهد. با آخرین نسخه بتا کاربران دسکتاپ WhatsApp اکنون این گزینه را دارند که وضعیتی را گزارش کنند که ممکن است دارای محتوای زشت یا توهین آمیز باشد که مقررات واتساپ را نقض می کند. WABetalnfo گفته است که کاربران با آخرین دسترسی نسخه بتا دسکتاپ از این پس می توانند وضعیت واتساپ را گزارش کنند.

ویژگی جدید واتساپ در نسخه بتا
ویژگی جدید واتساپ در نسخه بتا

هنگامی که فردی وضعیت WhatsApp را گزارش می کند تیم واتساپ به آن نگاهی می اندازد تا متوجه شوند که آیا واقعاً با آسیب رساندن به احساسات شخص یا جامعه خط مشی واتساپ را نقض می کند یا خیر. انتظار می رود روزهای آینده این ویژگی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS نیز در دسترس قرار گیرد.

اعلام گزارش در واتس اپ
اعلام گزارش در واتس اپ

در حال حاضر هیچ تأیید رسمی از زمان عرضه نسخه نهایی این ویژگی برای کاربران ثابت دسکتاپ واتساپ منتشر نشده است. باتوجه به اینکه این ویژگی در حال حاضر برای کاربران بتا در دسترس است می توان انتظار داشت که در اوایل سال 2023 همان ویژگی برای همه در دسترس باشد. اگر علاقه مند به آزمایش این ویژگی هستید می توانید در برنامه آزمایشی بتا WhatsApp ثبت نام کنید و آخرین نسخه بتا دسکتاپ واتساپ را دریافت کنید. به همین ترتیب می توانید تمام آخرین ویژگی های بتا WhatsApp را در سیستم عامل های اندروید و iOS نیز آزمایش کنید.

دانلود واتس اپ بتا
دانلود واتس اپ بتا

ویژگی های مهم واتساپ در سال 2022.

برخلاف اکثر برنامه های پیام رسان رایگان، واتساپ هیچ تبلیغاتی را به نمایش نمی گذارد و به تنها پلتفرمی تبدیل شده است که هیچ درآمدی کسب نمی کند. متا چند قابلیت جدید را نیز اضافه کرده است که در هیچ پلتفرم پیام رسان دیگری یافت نمی شود در این بخش شما را با برخی از برجسته ترین به روز رسانی های واتساپ که در سال 2022 معرفی شدند آشنا خواهیم کرد.

تماس تصویری پیشرفته واتس اپ

واتساپ نه تنها از تماس های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند بلکه حتی می تواند حداکثر 32 نفر را در یک تماس تصویری در خود جای دهد. شما می توانید در واتساپ مانند برنامه زوم یا Google Duo تماس تصویری به صورت حرفه ای برقرار کنید همچنین می توانید کاربران خاصی را در حین تماس ها بی صدا کنید.

تماس تصویری پیشرفته واتس اپ
تماس تصویری پیشرفته واتس اپ

ارسال فایل های حجیم و ذخیره سازی پیام‌های واتس اپ

اکنون می توانید تا 2 گیگابایت فایل را در واتساپ به اشتراک بگذارید. این ویژگی برای کسانی که تمایل به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوهایی با حجم بالا را دارند ارتقاء مهمی محسوب می شود. اکنون می توانید در واتساپ برای خود پیام ارسال کنید که این ویژگی به کاربران اجازه می دهد از واتساپ مانند یک برنامه یادداشت استفاده کنند. پیش از این تلگرام ویژگی مشابه ای را با نام Saved Messages را داشته است.

ارسال فایل های حجیم در واتس اپ
ارسال فایل های حجیم در واتس اپ

واکنش به پیام ها

در کنار همه ویژگی های عالی، واتساپ برخی از قابلیت های سرگرم کننده را نیز اضافه کرده است. وقتی به پیامی در واتساپ پاسخی ندارید می توانید به آن واکنش نشان دهید درست مانند کاری که در فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام انجام می دهید. همچنین می توانید آواتارهای سه بعدی سفارشی خود را ایجاد کنید که یک ویژگی الهام گرفته از فیس بوک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا