نقد و بررسینقد و بررسی لپ تاپ

اطلاعات کاملی از لپ تاپ ایسر Aspire V5

شرکت ایسر یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات رایانه ای برای طرفداران خود نوت بوک Acer Aspire V5  را روانه بازار کرده است.Aspire V5یک نوت بوک یا کامپیوتر شخصی با قدرت و کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب است که شباهت زیادی به اولترا بوک های گران قیمت دارد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشیدتا مشخصات بیشتر این نوت بوک را بخوانید.

اطلاعات کاملی از لپ تاپ ایسر Aspire V5

اینلپ تاپدارای پردازنده Intel core i5-4200U  با فرکانس 1600 گیگاهرتز، با حافظه رم 6  گیگابایت DDR3، گرافیک AMD Radeon R7 M265 2GB   وحافظه مشترک Intel HD Graphics 4400 و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی است. این کامپیوتر شخصی بسیارمطابق مد روز، با وزن 2.3 کیلوگرم  و رنگ بندی های مختلف  طراحی شده که به راحتی قابل جا به جایی است. سایز 15.6 اینچی به همراه صفحه LED-Backlight LCD و وضوح تصویر Full-HD از دیگر ویژگی های Aspire V5  است. صفحه قابل لمس این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا به راحتی و در هر زمان که خواستند از آن  برای راحتی و سرعت بخشیدن در بعضی از کار ها استفاده کنند.

کاربر به راحتی می تواند ساعت ها از اینلپ تاپبه لطف باتری 4Cell 37Wh Lithium Ion Battery SANYO استفاده کند. صفحه کلید و تاچ پد کامل و بسیار خوبی برای این نوت بوک ساخته شده است که از ویژگی های آن می توان به تکنولوژی Smart Sense  که بر روی تاچ پد قرار دارد اشاره کرد.

اطلاعات کاملی از لپ تاپ ایسر Aspire V5

این تکنولوژی باعث می شود که تاچ پد تفاوت بین انگشتان و کف دست را شناسایی کند و از خطاهای احتمالی هنگام تایپ کردن جلوگیری کند. در زیر لبه‌ی جلویی لپ‌تاپ، چهار بلندگو قرار دارند که به تکنولوژی Dolby Advanced Audio v4 مجهز شده‌اند. این چهار بلندگو صدایی بسیار رسا و قدرتمند تولید می‌کنند و حتی میزان صدای بیس تولید شده نیز کاملا رضایت‌بخش است.

مشخصات فنیلپ تاپ ایسر Aspire V5:

  • پردازنده Intel core i5-4200U با فرکانس 1600 گیگاهرتز
  • حافظه رم 6  گیگابایت DDR3
  • گرافیک AMD Radeon R7 M265 2GB
  • حافظه مشترک Intel HD Graphics 4400
  • یک ترابایت حافظه ذخیره سازی
  • وزن 2.3 کیلوگرم
  • رنگ بندی های مختلف
  • سایز 15.6 اینچی به همراه صفحه LED-Backlight LCD
  • وضوح تصویر Full-HD
  • صفحه قابل لمس

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید شرکت ایسر در ساخت محصولان رایانه ای حرف اول رو میزنه و حالا با عرضه این محصول جدیدش به نام لپ تاپ ایسر Aspire V5 مطمعنا همه ی طرفدارانش رو خوشحال میکنه. باتری 4Cell 37Wh Lithium Ion Battery SANYO فوق العادس و نمیزاره لپ تاپ زود داغ بشه

  2. سلام
    اطلاعات کاملی از لپ تاپ ایسر Aspire V5: شرکت ایسر یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات رایانه ای برای طرفداران خود نوت بوک Acer Aspire V5 را روانه بازار کرده است. Aspire V5 یک نوت بوک یا کامپیوتر شخصی با قدرت و کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب است که شباهت زیادی به اولترا بوک های گران قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا