موبایل

افشای اطلاعات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J5 نسخه 2016

افشای اطلاعات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J5 نسخه 2016 نشان داد که نمایشگر این اسمارت فون جدید کمپانی Samsung نسبت به مدل سال قبل خود کمی بزرگتر شده است. کمپانی سامسونگ سال گذشته گوشی موبایل موفق گلکسی J5 را عرضه کرد که توانست با استقبال خوبی مواجه شود و اکنون نیز همچنان روی محصول مذکور کار می ‌کند تا به‌زودی نسخه جدیدی از آن را با شماره مدل SM-J510x عرضه کند. بر اساس اطلاعات گذشته نسخه 2016 از گلکسی J5، هندوستان را کشور هدف خود قرار داده است.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل سامسونگ

بر طبق اطلاعات ثبت شده در پایگاه داده‌ ی GFXBench نسخه جدید گلکسی J5 به یک نمایشگر 5.2  اینچی مجهز است که نسبت به سال گذشته 2.0 اینچ بزرگ ‌تر شده است. رزولوشن این دستگاه همچنان 720 در 1280 پیکسل باقی مانده و  چیپ اسنپدراگون 410 هم دوباره در این نسخه تکرار شده است.

بنچمارکگوشی موبایل سامسونگ گلکسی J5 نسخه 2016

از باقی مشخصات اینگوشی موبایلمی ‌توان به پردازنده چهار هسته‌ ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 206 اشاره کرد. همچنین اینطور که در نتایج بنچمارک مشخص شده، این دستگاه باری دیگر به دوربینی 13 مگاپیکسل در پشت و 5 مگاپیکسل در جلو مجهز شده است.

گوشی موبایل سامسونگ

اما وقت این است که از تغییرات نسبت به نسل قبل صحبت کنیم که برای شروع می ‌توان به مقدار حافظه رم افزایش یافته به 2 گیگابایت اشاره کرد که پیش از این 1.5 گیگابایت بود. همچنین مقدار حافظه ذخیره سازی نیز به 16 گیگابایت رسیده که 8 گیگابایت بیشتر از نسل قبل است. اندروید 5.1.1 هم به صورت پیش‌ فرض روی این نسل نصب شده است.

مشخصات فنیگوشی موبایل سامسونگ گلکسی J5 نسخه 2016:

  • نمایشگر : 5.2 اینچ
  • رزولوشن : 720*1280 پیکسل
  • چیپ: اسنپدراگون 410
  • پردازنده : چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز
  • پردازنده گرافیکی : آدرنو ۲۰۶
  • دوربین : 13 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی : 5 مگاپیکسل
  • حافظه رم : 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • سیستم عامل : اندروید 5.1.1

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    افشای اطلاعات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J5 نسخه 2016 که این گوشی دارای دوربین 13 مگاپیکسلی میباشد و اندروید 5.1.1 است. حافظه ی داخلی این گوشی 16 گیگابایتی است.این گوشی نمایشگر با کیفیت و 5.2 اینچی دارد.

  2. سلام خسته نباشید
    این مدل گوشی سامسونگ سامسونگ گلکسی J5 دارای مشخصات فنی خوب و همچنین حافظه بالای داره که میتونه با این حافظه بازی های سنگین و همچنین برنامه های متفاوتی رو نصب کنه سامسونگ با وارد کردن گلکسی در بازار موبایل خود باعث تحول در اقتصاد خود شد که این مدل گوشی هر روز با مدل بالا تر ارائه میده و گلکسی های با فناوری و امکانات جدید تر وارد بازار میکنه سامسونگ در مقایسه با هواوی طول عمر بیشتر و همچنین کیفیت صفجه بالا تری برخورداره بعلاوه باتری خوبی برای نگهداری شارژ داره ولی با تفاوت قیمت که بین این برند هواوی فروش بیشتری داره امیدوارم ای تی بازار بتونه این مدل گوشی رو با قیمت ویژه تر برای فروش بیاورد با تشکر.

  3. با سلام
    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J5 نسخه 2016
    این گوشی دارای دوربین اصلی 13 و دورذبین سلفی 5 مگاپیکسلی است و پردازنده ی این گوشی چهار هسته با فرکانس 1.2 گیگا هرتز میباشد.اندروید این گوشی 5.1.1 میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا