دسته بندی: موبایل

افشای تصاویری از گوشی موبایل Huawei Mate 8

افشای تصاویری ازگوشی موبایل Huawei Mate 8همراه با مشخصات فنی آن نشان دارد که این گوشی موبایل جدید هوآوی به رقیبی سر سخت برای تلفن های همراه کنونی بدل خواهد شد. مدتی است که هواوی با تلفن های خوش قیمت و با کیفیتش در دل بسیاری از کاربران جا باز کرده است. حال انگار این شرکت محبوب در حال کار بر روی فبلت جدید خود با نام Huawei Mate 8  است که احتمالا بر حسب عادت سال های قبل پیش از پایان سال جاری از آن رونمایی می کند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

امروز مشخصات فنی Huawei Mate 8 فاش شد که نشان می دهد هواوی قصد معرفی یک تلفن همراه تمام عیار را دارد. برطبق عادت همیشگی که قبل از معرفی هر تلفن همراه اول شاهد اطلاعات لو رفته از آن هستیمای اتفاق برای گوشی موبایل هوآوی Mate 8 نیز افتاد و برطبق مشخصات فاش شده ، گوشی هوشمند هواوی Mate 8 احتمالا با صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوشن  ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل و چیپ‌ست Kirin 950 عرضه خواهد شد.

گوشی موبایل هوآوی Mate 8 رقیبی جدی در بازار موبایل

چیپ‌ست اینگوشی موبایل یعنی Kirin 950 دارای پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای است که با  چهار هسته Cortex-A72 با فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس کاری ۲.۰ گیگاهرتز شانسی برای اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ و اسنپ‌دراگون ۸۱۰ کوالکام باقی نمی گذارد. در دل این تلفن همراه پردازشگر گرافیکی ARM Mali-T880 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد که این تلفن همراه را به رقیبی سر سخت برای تلفن های همراه کنونی بدل می کند.

اگر علاقه مند به خرید این اسمارت فون جدید شده اید باید بگوییم پیش بینی می شود این تلفن همراه در اواسط آذر ماه ماه یا اوایل دی‌ ماه در دو نسخه ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه شود که مدل ۳ گیگابایتی با قیمت ۵۲۰ دلار و مدل ۴ گیگابایتی با قیمت ۶۱۰ دلار در داخل چین عرضه خواهد شد.

در ادامه عکس هایی که از این گوشی موبایل لو رفته است را خواهیم دید:

قیمت گوشی موبایل

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • شرکت هواوی محصولات خیلی خوش قیمت و خوبی رو به بازار عرضه میکنه این شرکت با اینکه گوشی های ارزان قیمتی تولید میکنه اما واقعا از لحاظ کیفیت محصولاتش عالی هستن گوشی موبایل هوآوی Mate 8 امکانات خیلی زیادی داره و توصیه میکنم اگه قصد دارین یک گوشی باکیفیت و تمام عیار رو خریداری کنید این گوشی خیلی به دردتون میخوره

  • گوشی هواوی میت 8 واقعا خوشگله قیمت این گوشی موبایل حرفه ای هوآوی هم با توجه به حدید بودنش و مشخصات فنیش می ارزه

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل