راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

افشای مشخصات تبلت هوآوی MediaPad T2 Pro 10

افشای مشخصات تبلت هوآوی MediaPad T2 Pro 10 توسط یک سایت فلاندی صورت گرفت و بر اساس این اطلاعات فاش شده این تبلت در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی خواهد شد. هوآوی در نمایشگاه CES امسال فبلت Mate 8 را رونمائی نمود و تاکنون گمانه زنی می شد که در کنگره جهانی موبایل نیز اسمارت فون P9 را معرفی نماید. اما امروز شایعه ای منتشر گشته که خبر از ورود محصول جدیدی از این کمپانی چینی می دهد. بر اساس شایعه های جدید، هوآوی در نظر دارد از تبلت MediaPad T2 Pro 10  خود نیز در این کنگره پرده برداری نماید. تصاویر منتسب به این دیوایس نیز امروز در یک وب سایت فنلاندی منتشر شده که می توانید در انتهای مطلب مشاهده نمائید. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت هوآوی MediaPad T2 Pro 10

به ادعای سایت یاد شده، اینتبلتیک صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1920×1200 پیکسلی، چیپست اسنپدراگون 615 کوالکوم، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می نماید. همچنین دوربین اصلی تبلت یاد شده 8 مگاپیکسلی ودوربیندوم آن 2 مگاپیکسلی هستند. در مورد دیگر مشخصه های این محصول صحبتی به میان نیامده اما برای دانستن آنها هم لازم نیست چندان منتظر باشید زیرا مراسم خبری هوآوی امروز در MWC برگزار خواهد گشت.

تبلت هوآوی MediaPad T2 Pro 10

با توجه مشخصات اشاره شده در بالا به نظر نمی رسد دستگاه مورد بحث جزو پرچمداران باشد و احتمال داده می شود که یک تبلت اقتصادی و مناسب برای بازار اروپا باشد. هوآوی پیش از این نیز تبلت هایی با نام MediaPad ساخته و روانه بازار نموده بود اما تقریبا هیچ کدام از آنها در کشورهای غربی چندان شناخته شده نیستند. بعلاوه بد نیست بدانید اگر این شایعه صحت داشته باشد، این دومین تبلتی است که این کمپانی چینی در ابتدای 2016 معرفی نموده است.

تبلت هوآوی MediaPad T2 Pro 10

با اینکه بازار تبلت ها با استقبال بسیار کمی از طرف کاربران رو به رو گشته بسیار عجیب است که شرکت مورد بحث همچنان روی چنین محصولاتی مانور می دهد و برای طراحی و عرضه آنها وقت و هزینه صرف می نماید. شاید آنها امیدوار هستند که بازار این دیوایس ها در آینده دوباره رونق بگیرد و بتوانند به واسطه فروش تبلت درآمد بیشتری برای خود رقم بزنند. اما بدون شک برای جلب مشتری ها باید محصولی که عرضه می شود، امکانات خوب و قیمت مناسب داشته باشد. همه ی این موارد فردا در مراسم هوآوی در کنگره جهانی موبایل در بارسلون مشخص خواهد شد.

لیست قیمت تبلت

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلامهوآوی تاکنون تبلت های خیلی زیبا وشیکی رو روانه بازار کرده و این تبلت ها از سخت افزار خیلی خوبی برخورداره به این دلیل که شرکت هوآوی همیشه سعی کرده محصولات خوب رو در یک وسیله جمع کنه و او وسیله رو همیشه به قیمت خیلی مناسب روانه بازار کرده و اکثر سیستم های شرکت هوآوی از سیستم عامل اندروید استفاده می کنه و تبلت هوآوی MediaPad T2 Pro 10 هم یکی از همین تبلت هاست.

  2. سلام
    به تازگی شرکت هوآوی تبلت های خیلی خوبی رو توانسته روانه بازار کنه و طرفدارای خیلی زیادی هم پیدا کرده و تبلت هوآوی MediaPad T2 Pro 10 هم یکی از این تبلت هاست که طراحی ظاهری خیلی خوبی داره و از تجهیزات خیلی خوبی هم در ساخت این تبلت استفاده شده و من این تبلت رو به همه کسایی که قصد خرید یک تبلت خوب رو دارند پیشنهاد میدم.

  3. با سلام
    افشای مشخصات تبلت هوآوی MediaPad T2 Pro 10 که این تبلت طراحی زیبایی دارد و طرفداران زیادی رو به همراه داشت.این تبلت یک صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1920×1200 پیکسلی، چیپست اسنپدراگون 615 کوالکوم، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می نماید.

  4. این تبلت هوآوی MediaPad T2 Pro 10 ظاهر زیبای داره و ظریفی هوآوی همیشه اجناس خوبی داده و از نظر ظاهری خوب کار میکنه و دوربین های جلوی با کیفتی هم داره ولی بعد یک مدت گوشی زود شارژخالی میکنه و همچنین زود داغ میکنه ولی قیمت های که هوای داره هیچ برندی نمیشه با این قیمت یک جنس خوب خرید

  5. اگر اطلاعات داده شده توسط سایت فنلاندی درست باشد خیلی خوب است یعنی هواوی می تونه در تبلت های با lcd بزرگ حرکت خوبی رو داشته باشه منتظرم در ای تی بازار اطلاعات و اخبر جدیدی از این رونمایی بشنوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا