راهنمای خرید تبلت

افشای مشخصات فنی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S3

افشای مشخصات فنیتبلت سامسونگ گلکسی Tab S3در بنچمارک GFXBench به وقوع پیوست و بر اساس این اطلاعات فاش شده این تبلت دارای تراشه اسنپدراگون 652 می باشد و به زودی از سوی کمپانی سامسونگ معرفی خواهد شد. طبق خبرهای منتشر شده سری تبلت های محبوب Galaxy Tab قرار است در آینده ای نزدیک میزبان محصول جدیدی باشد. پس از عرضه موفقیت آمیز تبلت  Galaxy Tab S2 از سوی سامسونگ، این کمپانی قصد دارد نسخه بعدی از این تبلت را در چند روز آینده و در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کند. اما پیش از برگزاری این معرفی رسمی، امروز بنچمارک GFXBench بسیاری از ویژگی های این تبلت قدرتمند را منتشر کرد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

اخیراًتبلت سامسونگGalaxy Tab S3 با شماره مدل SM-T819 در بنچمارک GFXBench ظاهر شده است تا بسیاری از ویژگی های سخت افزاری آن فاش شود. به دلیل اینکه نسخه پیشین این تبلت یعنی Tab S2 با شماره مدل SM-T810 به مرحله تولید رسیده است به نظر می رسد این اطلاعات منتشر شده مربوط به تبلت گلکسی Tab S3 است.

تفاوت اصلی میان این دو محصول سامسونگ به بخش پردازنده باز می گردد و در حالی که Tab S2 از تراشه هشت هسته ای Exynos 5433 بهره می برد، گلکسی Tab S3 به احتمال فراوان همراه با تراشه اسنپدراگون 652 راهی بازار خواهد شد. این تراشه دارای هشت هسته پردازشی با سرعت 1.80 گیگاهرتز است.

دیگر ویژگی ها بسیار مشابه با نسخه پیشین این تبلت انتخاب شده اند. براساس اطلاعات منتشر شده، Galaxy Tab S3 دارای سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است اما به نظر می رسد نسخه 64 گیگابایتی از این تبلت نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد. اطلاعات مربوط به دو دوربین موجود در این تبلت نیز به این صورت اعلام شده است که دوربین اصلی دارای وضوح 8 مگاپیکسلی است و علاوه بر قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص چهره، از فلش LED، فوکوس HDR و همچنین امکان تصویربرداری با وضوح Full HD نیز بهره می برد.

دوربینجلویی تبلت نیز از وضوح 2 مگاپیکسلی بهره می برد و آن هم از قابلیت فیلم برداری با وضوح Full HD برخوردار است. علاوه بر این موارد، Galaxy Tab S3 دارای یک صفحه نمایش 9.7 اینچی با وضوح 2048 در 1536 پیکسلی است و از یک شیار حافظه microSD نیز بهره می برد. یکی دیگر از مزیت های این مدل جدید نسبت به مدل پیشین، حضور سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو است.

لیست قیمت تبلت

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با مشخصاتی که از تبلت سامسونگ گلکسی Tab S3 در این خبر منتشر شده حتما این تبلت یک تبلت ارزون قیمت هستش و شرکت سامسونگ زیاد روی این تبلت کار نکرده ولی به همین دلیل هم این تبلت قیمت پایینی داره و همه می تونند از این تبلت خریده و استفاده کنند. من که خودم علاقه ای ندارم تبلت های گرون قیمت بخرم به این دلیل که گوشیه خوبی دارم و اگه بخوام بازی های سنگین رو اجرا کنم روی گوشیم اجرا می کنم و احتمالا اگه این تبلت وارد بازار یا سایت های ایرانی بشه میخرم.

  • سلام
    تبلت سامسونگ گلکسی Tab S3 که در این مطلب معرفی شده طراحی خیلی خوبی داره به خصوص اینکه این تلبت ساخت شرکت معروف سامسونگ هستش و این شرکت محصول بد به بازار نمیده ولی من فکر می کنم این تبلت زیاد سخت افزار قوی ای نداشته باشه و بیشتر برای کار های عادی طراحی شده باشه و زیاد به کار افرادی که تبلت رو برای بازی میخواهند نمی خوره تبلت هوشمند سامسونگ گلکسی Tab S3 کیفیت صفحه خیلی خوبی داره و حتما هم طرفدارای خیلی زیادی پیدا خواهد کرد.

  • با سلام
    افشای مشخصات فنی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S3 که این تبلت دارای پردازنده ی هشت هسته ای بسیار قوی است و دوربین اینم تبلت هم مناسب است . نمایشگر این تبلت بسیار خوب و با کیفیت است

  • سلام خسته نباشید
    تبلت های سامسونگ گلکسی Tab S3دارای قابلیت خوبیه علاوه بر این سامسونگ با سخت افزار خوبی روی محصولات خود کار میکنه و این یاعث میشه دیرتر خراب شه علاوه بر این سامسونگ برند مشهوریه و با خراب شدن یک قطعه میشه به راحتی تعمیرش کرد و نیاز به هزینه زیادی ندارد ممنون از ای تی بازار

  • سلام
    تبلت سامسونگ گلکسی Tab S3 که قابلیت های گوناگونی دارد دارای پردایزنده ای قوی تر از تبلت قبلی این شرکت درد که این تبلت در اختیار دارد. این تبلت قابلیت اجرای هرگونه بازی و برنامه رو داره و کیفیت صفحه ی این تبلت مناسب میباشد

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل