اخبار تکنولوژی

افشای مشخصات کامل گوشی موبایل لنوو Vibe X3

افشای مشخصات کاملگوشی موبایل لنوو Vibe X3نشان داد که این اسمارت فون جدید 5 اینچی بوده و از نسل چهارم اینترنت همراه 4G پشتیبانی می کند. آن طور که از شواهد پیدا است در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد عرضه‌ی گوشی‌های متعددی خواهیم بود. لنوو نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌خواهد جایگاه خوب خود در بازار گوشی‌های هوشمند را با معرفی گوشی‌های هوشمند جدید بهبود ببخشد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

در روزهای آینده شاهد عرضه‌ی گلکسی نوت 5 سامسونگ در کنار گلکسی اس 6 اج+ خواهیم بود. به علاوه شایعاتی در مورد نوکیا و بلک‌بری نیز به گوش می‌رسد که در تلاش برای معرفی گوشی‌ های اندرویدی جدید هستند. ال‌جی و اچ‌تی‌سی را نیز نباید فراموش کرد؛ چرا که وعده‌یگوشی موبایلهای بسیار پرقدرتی را به هواداران خود داده‌اند. اما این شرکت‌ ها تنها نیستند و شرکت‌ های بسیار دیگری نیز در حال کار بر روی گوشی‌ های جدید خود هستند.

لنوو نیز که در بازار لپ‌تاپ‌ ها حرف اول را می‌زند با خرید موتورولا در دنیای گوشی‌ های هوشمند نیز هیاهوی زیادی به پا کرده است. اما خود این شرکت نیز از ارائه‌ی گوشی‌ های جدید غافل نشده است و خود را برای معرفی گوشی‌ های جدید هوشمند آماده می‌کند. در روزهای گذشته شاهد انتشار شایعاتی در مورد معرفی گوشی‌ های جدید خانواده‌ی Vibe لنوو بوده‌ایم. حالا پس از وایب اس 1، وایب پی 1 و وایب پی 1 پرو، نوبت وایب ایکس 3 است تا مشخصات فنی آن فاش شوند.

بر خلاف شایعات گذشته به نظر می‌رسد Vibe X3 صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی داشته باشد و به ۳ گیگابایت رم  نیز تجهیز شود.پردازندهی این گوشی اسنپدراگون ۸۰۸ بوده و ۶ هسته با فرکانس عملکرد ۱.۸ گیگاهرتز خواهد داشت. به علاوه وایب ایکس 3 مجهز به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی ودوربینسلفی ۷ مگاپیکسلی در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش خواهد شد. این گوشی از نسل چهارم اینترنت همراه، 4G، پشتیبانی کرده و سیستم‌عامل آن اندروید ۵.۱.۱ با رابط کاربری وایب خواهد بود.

متاسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت و بازارهای هدف این گوشی در دسترس نیست؛ اما با توجه به گذراندن بنچمارک‌ها به نظر می‌رسد به زودی شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    افشای مشخصات کامل گوشی موبایل لنوو Vibe X3 نشان داد که این اسمارت فون جدید 5 اینچی بوده و از نسل چهارم اینترنت همراه 4G پشتیبانی می کند. آن طور که از شواهد پیدا است در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد عرضه‌ی گوشی‌های متعددی خواهیم بود. لنوو نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌خواهد جایگاه خوب خود در بازار گوشی‌های هوشمند را با معرفی گوشی‌های هوشمند جدید بهبود ببخشد.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

1 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل