اخبار تکنولوژی

افشای مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8 در مالزی

افشای مشخصاتگوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8در مالزی توسط نشر یک عکس در یک وب سایت رخ داد که حاکی از قیمت 500 دلاری این اسمارت فون می باشد. در ماه مارس بود که اخباری در خصوص محصولات جدید سامسونگ در مورد سری گلکسی A را شنیدیم و مشخص شد که این کمپانی تصمیم دارد این سری را با معرفیگوشی موبایل سامسونگA6، گلکسی A8 و گلکسی A9 گسترش دهد. اخیرا شایعات زیادی راجع‌بهگوشی موبایل سامسونگ گلکسیA8 شنیده شده و تقریبا بیشتر مشخصات و ویژگی‌ها آن‌را می‌دانیم. چند ساعت پیش نیز تصویری از این محصول در مالزی منتشر شد که حاوی اطلاعاتی در خصوص بها و مشخصات فنی آن برای کاربران است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

افشای مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8 در مالزی

بر اساس تصویری که در وب‌سایت Mdroid.my ازگوشی موبایلگلکسی A8‌  منتشر شده، قیمت این محصول برای کاربران مالزیایی حدود 500 دلار تخمین زده شده است. قبل از این نیز خبرهایی مرتبط با قیمت 439 یورویی گلکسی A8 برای کاربران چینی منتشر شده  بود. در زیر می‌توانید تصویر منتشر شده را تماشا کنید.

متاسفانه کیفیت این تصویر اصلا خوب نیست اما با نگاهی به بخش سمت راست آن، می‌توان بیشتر اطلاعات فنی محصول را دریافت! از جمله‌ این مشخصات می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 615 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز، صفحه‌ نمایش ۵.۷ اینچی از نوع سوپر امولد ( با وضوح 1920 در 1080)، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی (با قابلیت افزایش تا 128 گیگابایت از طریق میکرو اس‌دی) و 2 گیگابایت رم اشاره کرد. سیستم‌عامل اندروید 5.1 در کنار رابط کاربری تاچ‌ویز و باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی از سایر مشخصات اینگوشی موبایلهستند.

افشای مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8 در مالزی

انتظار می‌رود که چهار روز دیگر یعنی هفدهم جولای، سامسونگ به طور رسمی از این دستگاه رونمایی کند.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام
    افشای مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8 در مالزی توسط نشر یک عکس در یک وب سایت رخ داد که حاکی از قیمت 500 دلاری این اسمارت فون می باشد. در ماه مارس بود که اخباری در خصوص محصولات جدید سامسونگ در مورد سری گلکسی A را شنیدیم و مشخص شد که این کمپانی تصمیم دارد این سری را با معرفی گوشی موبایل سامسونگ A6، گلکسی A8 و گلکسی A9 گسترش دهد. اخیرا شایعات زیادی راجع‌به گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8 شنیده شده و تقریبا بیشتر مشخصات و ویژگی‌ها آن‌را می‌دانیم.

  2. با سلام و خسته نباشید با اینکه این گوشی سامسونگ جزئ محصولات میان رده سامسونگ به حساب میاد اما خیلی کیفیت خوبی داره و قیمتش هم عالیه این گوشی مجهز به پردازنده ی قدرتمندی شده و دوربین خیلی خوبی هم داره که این گوشی رو بی نقص میکنه

  3. سلام ممنون که مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8 را تا حدودی توضیح دادید این گوشی زیباست و به نطر میرسد که قابلیت های خوبی هم داشته باشد،دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی (با قابلیت افزایش تا 128 گیگابایت از طریق میکرو اس‌دی) و 2 گیگابایت رم و اندروید5.1 دارد،تشکر از آی تی بازار عزیز.

  4. سلام عرض خسته نباشید …..
    میخواستم ی نظر راجب این مطلب بزارم من از سری گوشی های سامسونگ خیلی خوشم میاد الان هم ی نسخه ازش دارم ولی قدیمی شده و میخوام یکی جدید تر رو جایگذینش کنم این گوشی به نظر گوشیه خوبی میاد و مشخصاتش که راضی کنندس مخصوصا دوربینش و حافظش ظاهر شیک و خوبی هم داره اسمارت فون های سامسونگ گلکسی همیشه یکی از بهترین ها بوده من هم همیشه دنبال گوشی موبایل های سامسونگ بودم امید وارم زود وارد بازار بشه تا بتونم بخرمش خیمتش هم مهم نیست چون هرچی بالاش بدی میرزه.مرسی از سایت آی تی بازار

  5. آنچنان که پیداست سامسدونگ بر روی گروه گلکسی a خود پروژه ای را گذاشته که گوشی های رده بالا را ارائه همانزطور که در ای تی بازار آمده پردازنده 8 هسته ای 2 گیگ رم و دوربنی 16 شاید قیمتی بالاتر از آنچه شایعه شد را در بر گیرد مگر اینکه هنگام ورود متوجه شویم در بعضی موارد آنچه که بادی درست ارائه نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا