نقد و بررسی

افشای مشخصات گوشی های سری S21 سامسونگ

در گزارشی که در سایت Android Police منتشر شده، اطلاعت دقیق تری در مورد مشخصات کلیدی گوشی های گلکسی سامسونگ سری اس 21 فاش شده است. هرچند مدت اخیر اطلاعات زیادی از این گوشی جدید سامسونگ منتشر شده است اما در این گزارش با جزئیات بیشتری از ویژگی های فنی و ظاهری این سه مدل گوشی موبایل سامسونگ بیشتر آشنا خواهیم شد. افشاگران حوزه فناوری تاریخ رونمایی این سه مدل گوشی سامسونگ را ژانویه 2021 اعلام کرده اند.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

مشخصات ظاهری Samsung Galaxy S21

در مورد نمایشگر گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی S21 باید گفت مدل های گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا به ترتیب دارای نمایشگرهایی با اندازه 6.2، 6.7 و 6.8 اینچی می باشد. دو مدل گوشی اس 21 و اس 21 پلاس از نمایشگر +FHD و نرخ رفرش ریت 120 هرتز بهره می برند. در گوشی گلکسی اس 21 اولترا این رفرش ریت متغیر و انطباق پذیر است. به این صورت که این گوشی می تواند برای کاهش مصرف انرژی می تواند از 1 تا 120 هرتز نرخ رفرش را به کار بگیرد. همچنین گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا از بهترین نمایشگر موجود استفاده خواهد کرد. نکته قابل توجه در مورد گوشی های این سری این است که از قلم S Pen پشتیبانی می کند. هرچند احتمالا این ابزار به عنوان یکی از لوازم جانبی موبایل ارائه می شود و در جعبه همراه این گوشی هوشمند نخواهد بود. ماژول دوربین این گوشی کمی متفاوت تر از سری های قبلی می باشد. تصمیمی که سامسونگ برای گوشی های سری نوت 20 خود هم گرفته بود. کیفیت دوربین این سه گوشی هم تفاوت خاصی با سری قبلی نکرده است. گوشی موبایل سامسونگ سری اس بیست و یک در چهار رنگ صورتی، خاکستری، بنفش و سفید در دسترس خواهد بود. برای مدل اس 21 پلاس دو رنگ دیگر نقره ای و مشکی نیز در دسترس خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی موبایل سامسونگ سری اس 21

همانطور که پیش تر هم اعلام شده بود گوشی های موبایل سامسونگ سری Galaxy S21 با دو نوع تراشه اگزینوس 2100 در اغلب کشورها و تراشه اسنپدراگون 875 در چین و آمریکا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در مورد میزان کیفیت عملکرد تراشه اگزینوس 2100 با اسنپدراگون 875 تفاوت خاصی وجود ندارد و هر دو این چیپست ها از عملکرد بالایی بهره می برند. همان گونه که انتظار می رفت این سری از گوشی های سامسونگ از اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر این گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس توانایی پشتیبانی از وای فای 6 را هم دارند و گلکسی اس 21 اولترا از وای فای 6E نیز پشتیبانی خواهد کرد. در مورد باتری این سری باید گفت مدل S21 و S21 پلاس دارای باتری هایی با ظرفیت 4000 و 4800 میلی آمپر خواهند بود و S21 Ultra از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بهره خواهد برد. انتظار می رود این سه مدل از حداقل سرعت 25 وات برای شارژ بهره ببرند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نمایش دیدگاه ها

  • باتوجه به این گزارش پس هردوگوشی s21 و 21پلاس تفاوت انچنانی ندارند، هردو دوربین های یکسانی دارند و بیشتر ویژگی هاشونو مثل هم است، و البته یه چیزی که این گوشی های سری s21 رو ویژه میکنه پشتیبانی از 5G است و وای فای6

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل