راهنمای خرید

بررسی اقتصادی ترین تبلت دانش آموزی سامسونگ

یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت های اندرویدی و با کیفیت موجود در بازار، تبلت سامسونگ گلکسی تب A مدل 2019 آن است. هر چند در حال حاضر گوشی های با نمایشگر 6 اینچ به بالا خیلی از نیاز های کاربران را به تبلت مرتفع کرده اند، اما با توجه به شرایط فعلی و نیاز به آموزش آنلاین و مجازی برای دانش آموزان، اغلب خانواده ها در فکر خرید یک تبلت مناسب با کاربری آسان برای فرزندان دانش آموز خود هستند. در رنج قیمت حدود 4 میلیون تومان تبلت اندرویدی Galaxy Tab A یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

تبلت دانش آموزی گلکسی تب A سامسونگ

لیست قیمت تبلت سامسونگ

مشخصات فنی تبلت سامسونگ گلکسی تب A

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A ساخت سال 2019 در دو سایز 8 و 10 اینچی به بازار آمد. هر دو این مدل ها می توانند از اینترنت وای فای و LTE پشتیبانی کنند. پنل پشتی این تبلت سامسونگ دارای فریم پلاستیکی می باشد و نمایشگر آن هم از رزولوشن 1280 در 800 پیکسل پشتیبانی می کند. تراشه به کار رفته در این مدل اسنپدراگون 429 به همراه 2 گیگابایت رم می باشد که در واقع یکی از پایه ای ترین تراشه ها برای پشتیبانی مطلوب از یک سیستم عامل اندروید محسوب می شود. امکان افزایش حافظه 32 گیگابایتی داخلی از طریق اضافه کردن کارت میکرو اس دی وجود دارد. این مدل از یک باتری 5100 میلی آمپر بر ساعت هم بهره می برد که برای نمایشگر 8 اینچی و سخت افزار نسبتا ساده آن، کافی به نظر می رسد.

مشخصات فنی تبلت گلسی تب A

تبلت دانش آموزی Samsung Galaxy A با کیفیت و قیمت مطلوب

با توجه به اینکه این محصول یک گجت میان رده محسوب می شود نباید انتظار داشت که از دوربین با کیفیت بالایی بهره ببرد یا امکان نصب برنامه های متعددی بر روی آن وجود داشته باشد. قابل ذکر است دوربین اصلی این مدل 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 2 مگاپیکسلی می باشند. میزان کاربری که از این محصول انتظار می رود جهت رفع نیاز های یک دانش آموز برای حضور در کلاس های آنلاین و علاوه بر آن سرگرمی به کار می رود. پس باید بدانیم این تبلت برای کارهای سنگین و حرفه ای گزینه مناسبی محسوب نمی شود.

تبلت دانش آموزی گلکسی تب A سامسونگ با کیفیت و قیمت مطلوب

در صورتی که این تبلت را برای کودکان کم سن و سال تر خریداری می کنید می توانید با بهره گیری از اپلیکیشن سامسونگ کیدز برای مدیریت این دستگاه هنگام استفاده فرزندتان استفاده کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید میزان و زمان استفاده از تبلت را برای کودک برنامه ریزی کنید. این تبلت اقتصادی با سیستم عامل اندروید 10، با وزن سبکی حدود 350 گرم و با قیمتی مناسب در بازار موجود می باشد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بین تبلت های موجود با برند های مختلف تو هم محبوبیت بیشتری داره هم قیمت متناسب با کیفیت رو ارائه میده، البته تو رده متوسط نه پرچمدار، تبلت های لنوو که قیمت پایین و کیفیت متوسطی دارند و به عنوان دانش اموزی عرضه میشه کیفیت چندان عالی ای نداره به خصوص از لحاظ دوربین که مثلا بچه ها بخوان عکسی ارسال کنن از مشقاشون ولی سامسونگ مثل همین سامسونگ گلکسی تب A از لحاظ دوربین بهتره، کلا لنوو تو لپ تاپ عالیه اما تبلت و اینا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا