موبایل

انتشار طرح اولیه گوشی جدید اچ تی سی Desire 20 Pro

در رقابت تنگاتنگ بازار گوشی های هوشمند، مدت طولانی است که از کمپانی اچ تی سی خبر جدیدی نیست. هر چند گوشی های هوشمند اچ تی سی خود را در بازار ثابت کرده اند و طرفداران قدیمی خودشان را دارند اما احتمال می رود این کمپانی در حال برنامه ریزی برای رویدادهایی است که طرفدارانش را دوباره به وجد بیاورد. طرح های اولیه گوشی جدید اچ تی سی یعنی مدل HTC Desire 20 Pro منتشر شده و این یعنی گوشی جدید اچ تی سی به زودی معرفی خواهد شد. باید دید کمپانی اچ تی سی که از پیشرو های گوشی اندرویدی خصوصا در سال 2008 بود، بار دیگر می تواند رده خوبی را به خود اختصاص دهد یا خیر.

گوشی جدید اچ تی سی مدل دیزایر 20 پرو

لیست قیمت گوشی موبایل

شباهت گوشی اچ تی سی جدید با گوشی های اندرویدی دیگر

طرح های اولیه منتشر شده از اچ تی سی دیزایر 20 پرو، شباهت این گوشی را به گوشی وان پلاس 8 و شیائومی می 10 نشان می دهد. شرکت تایوانی اچ تی سی که بی سر و صدا مشغول طراحی مدل جدید گوشی هوشمند خود بوده است هرچند هنوز هم اطلاعات زیادی از مشخصات این گوشی در دست نیست. اما این طرح های اولیه که از یک منبع معتبر به بیرون درز کرده است نشان می دهد گوشی های میان رده باید آماده روبرو شدن با رقیب جدیدی از خانواده گوشی های اچ تی سی باشند. منبع منتشر کننده این خبر اعلام کرده گوشی جدید اچ تی سی از جلو شبیه شیائومی می 10 و از پشت شبیه وان پلاس 8 است.

طرح های اولیه گوشی اچ تی سی دیزایر 20 پرو

مشخصات فنی گوشی اچ تی سی دیزایر 20 پرو

اگرچه طرح ابتدایی از یک گوشی هوشمند نمی تواند تصویر درست و کاملی از آن را در ذهن ما بسازد و پیچیدگی های موجود در طراحی اصلی گوشی را به نمایش بگذارد، اما باز هم در نگاه اول به این طرح ها می توان ادعای منتشر کننده این اطلاعات را مبنی بر شبیه بودن گوشی جدید اچ تی سی به وان پلاس و شائومی را تایید کرد.
گوشی جدید اچ تی سی دارای چهار دوربین در عقب است و این طور که در طرح مشخص است یکی از دوربین ها کوچک تر از سه دوربین دیگر است و دوربین اصلی اولترا واید، تله فوتو و یا ماکرو خواهد بود. این گوشی مدرن همچنین نمایشگری بدون حفره برای ایجاد دسترسی کامل به کل صفحه را فراهم آورده است. گوشی HTC Desire 20 Pro احتمالا با نام Bayamo معرفی خواهد شد و یک چیپست اسنپدراگون 660 در بین میان رده ها خواهد داشت. اعلام شده که این گوشی رم 6 گیگابایتی خواهد داشت. در میان اخبار منتشر شده از حضور یک جک هدفون هم گزارشی اعلام شده و شاهد اسکنر اثر انگشت کلاسیک در پشت این گوشی خواهیم بود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا