موبایل

اندرویدی کاملا متفاوت برای خانواده اکسپریا Z

اندرویدی کاملا متفاوت برای خانواده اکسپریا Z:شرکتسونیانتشار آپدیت ( بروزرسانی ) اندروید ۵ لالی پاپ را برای گوشی های قدیمی تر از خانواده اکسپریای خود را آغاز کرده و در همین راستا ۵ گوشی اکسپریا Z1 Compact، Z1 ، Z1 Ultra ، Z3 Dual ، Z Ultra به اندروید ۵ لالی پاپ آپدیت شده اند.این بروز رسانی بر اساس مناطق مختلف دسته‌بندی شده و به مرور برای کشور های مختلف منتشر می گردد.

در این بروز رسانی، تغییرات عمده‌ای در طراحی محیط بصری، بخش اخطارها و قفل شدن صفحه‌ی نمایش، عمر باطری و… ایجاد شده است. بر خلاف نسخه‌ی های که گوشی در زمان بروز رسانی باید ۷۵% شارژ داشت، در لالی‌پاپ این امر به ۵۰% کاهش پیدا کرده است. لازم به ذکر است که کاربراناکسپریاZ1 تنها از طریق اتصال به رایانه‌ی شخصی می‌توانند گوشی خود را به نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ بروزرسانی کنند.

در ادامه با تصاویر این تغییرات در آی تی بازار همراه باشید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خدمت دوستان عزیزم…
    من خیلی از گوشی های سونی خوشم میاد و می خواهم یکی از این گوشی هارو خریداری کنم زیرا گوشی های سونی اکسپریا Zاز سخت افزار قوی ای برخوردارند و دست چند نفر این گوشی رو دیدم و خیلی خوش دست و طراحی خوبی داره سرعتش هم که حرف نداره و خیلی راهت میشه هر بازی و برنامه سیگینی که دوست دارم رو روش بدون هیچ مشکلی اجرا کنم و لذت ببرم راستی کوشی های اکسپریا Z ضد آب هم هستند که با دوربین فوق العاده ای که دارند میشه عکس های باور نکردنی ای رو با هاشون گرفت .

  2. سلامخسته نباشی اکسپریا یک مدت بازار و تو دستاش گرفته بود ولی کیفیت دوربینش خوبی داره خوبه که ارتقاعش دادن که تحولی در طراحی محیط بصری، بخش اخطارها و قفل شدن صفحه‌ی نمایش، عمر باطری و… ایجاد کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا