این اولین باری نیست که محصولات محبوب دیجیتال در نسخه های زرکوب تولید می شوند. در سال ۲۰۱۱ نیز شاهد عرضهایکس باکس۳۶۰ از جنس طلا بودیم. هم چنین آیفون با بدنه طلا و الماس نیز یکی از محصولات محبوب لوکس به شمار می رود.
به تازگی یک شرکت بابرند انگلیسی, ایکس باکسی از جنس طلا معرفی کرده است ؛ آن هم طلای ۲۴ عیار!اگر قصد دارید شخصی را به شدت تحت تاثیر قرار دهید کافی است یکی از همین ایکس باکس ها خریداری کنید. قیمت آن حدود ۶۰۰۰ یورو است که حدود ۹۷۰۰دلارمی شود و معادل ریال آن که دیگر هیچ!

شاید قیمت ۴۹۹ دلاری ایکس باکس در خارج از کشور چندان زیاد نباشد. اما در داخل با احتساب هزینه های اضافی این رقم ممکن است از مرز یک و نیم میلیون تومان نیز گذر کند.
البته تاکنون سخنی در رابطه با تعداد این محصول به میان نیامده است و ممکن است که در نسخه های محدود تولید شود. هم چنین اگر دسته کنسول و کینکت هم با کنسول متناسب باشند بسیار عالی می شود.

لیست قیمت کنسول بازی

به نظر شماایکس باکس طلادر ایران سهمی از بازار پیدا خواهد کرد؟؟؟ آیا اشخاصی در ایران این پول را بابت جنس ایکس باکس شان می پردازند ؟

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    ایکس باکس از جنس طلای 24 عیار که این ایکس باکس دارای امکانات خوبی است و مانند یک ایکس باکس معمولی کار می کند.این ایکس باکس از جنس طلای 24 عیار ساخته شده و است و ارزش بسیار زیادی دارد.

  • واقعا این یکی از عجیب ترین کارایی که انجام شده البته به گفته خود ای تی بازار بعضی از محصولات زرکوب می شود به طور مثال گوشی های ساده ای که چند ده هزار دلار فروخته می شه یا ساعت هوشمند سامسونگ که روش الماس کاری شده و فقط مخصوص فخر فروشان می باشد نه هیچ چیز دیگه ای

  • خیلی جالب بود , بله میخرن خیالتون راحت یک سری آدما هستند که پولهاشون رو از هر کجا که آوردن بماند ولی برای اینکه بچه ناز و لوسه بابا بخنده صدها میلیون خرج میکنن چه برسه به 10 هزار دلار

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 روز قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

آشنایی با XMail رقیب تازه نفس جیمیل

ایلان ماسک به عنوان یک ابرقدرت در دنیای تکنولوژی شناخته شده است. در ماه های…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل