بازی و سرگرمی

بازی Assassin’s Creed Unity باعث بازسازی کلیسای جامع نوتردام شد

دولت فرانسه مصمم است تا کلیسای جامع نوتردام پاریس که در آتش سوزی هفته جاری خسارت دید را بازسازی نماید. ممکن است برای این بازسازی از یک منبع غیرمنتظره بهره برداری شود و آن چیزی جز شبیه سازی تاریخی بازی Assassin’s Creed Unity نیست.

کمک بازی assassin's creed unity به بازسازی کلیسای جامع نوتردام

اکنون پس از ابراز تمایل امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به بازسازی کلیسای نوتردام، معماران به حجم زیادی از اطلاعات نیاز دارند تا بتوانند آن را به شکوه پیشین این کلیسای جامع را بازگردانند. این اطلاعات دقیقا همان چیزی است که بازی AC Unity می تواند در اختیار معماران قرار دهد.

پیاده سازی بازی های Assassin’s Creed از مکان های واقعی :

مجموعه بازی های Assassin’s Creed از مکان های واقعی برای پیاده سازی داستان خود استفاده می کند. هر نظری که در مورد بازی داشته باشید، نمی توانید زمان و تحقیقاتی را که توسعه دهندگان بازی روی بازطراحی و ساخت مکان های واقعی دنیا داشته اند نادیده بگیرید. این حجم از تلاش در پیاده سازی مکان های واقعی تا حدی است که توسعه دهندگان در نسخه بازی AC Origins یک مود اکتشافی به نام Discovery Tour قرار داده اند که کاربران می توانند در آن با خیال آسوده به بررسی و مشاهده جزئیات تاریخی درون بازی بپردازند.

بازسازی بازی assassin's creed unity

شاید حتی هواداران مجموعه AC نسخه Unity را به خوبی به یاد نیاورند، اما با وجود همه ضعف ها این نسخه به یکی از اصول مجموعه پایبند بوده است و آن این که به زیبایی پاریس دوران انقلاب را بازسازی کرده است. کلیسای نوتردام قطعا یکی از مهم ترین مکان های نمادین بازی بوده و طبیعتا “Arno Dorian” (شخصیت اول بازی) قادر به صعود از این ساختمان باشکوه بوده است.

شخصیت های بازی assassin's creed unity

یکی از هنرمندان طراح بازی به نام Caroline Miousse در مصاحبه با Verge بیان کرده که دو سال روی مدلسازی کلیسای نوتردام زمان صرف کرده است. طبق این مصاحبه، کارولین برای مدلسازی دقیق معماری عکس های زیادی را با دقت مطالعه کرده است و برای آن که هر آجر در جای صحیح قرار گیرد با طراحان بافت کار کرده است. وی همچنین از تاریخ شناسان برای فهم دقیق نقاشی های آویزان از دیوارها کمک گرفته است.

آتش سوزی کلیسای جامع نوتردام

کارولین حتی مجبور بود تا مناره های مخروطی نمادین کلیسا را اضافه کند، با وجود اینکه در آن زمان از تاریخ وجود نداشتند، تنها به این علت که ساختمان بدون آن ها حس درستی نداشت. تمام این نکات حاکی از آن است که کلیسای نوتردام طراحی شده در بازی تا جایی که در زمان انتشار بازی در سال 2014 امکان داشت به ساختمان واقعی نزدیک است. احتمالا این کلیسای شبیه سازی شده یکی از دقیق ترین منابع برای معمارانی است که می خواهند روی بازسازی کلیسای نتردام کار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا