موبایل

8 بازی آفلاین رایگان برای اندروید در سال 2023

بازی های آنلاین ممکن است پرطرفدار باشند، اما برای برخی از افراد جذابیت بازی های آفلاین می تواند بیشتر باشد. فروشگاه گوگل پلی در کنار بازی های پولی و آنلاین مجموعه متنوعی از بازی های آفلاین را برای اندروید ارائه می دهد که می توانید برای لحظاتی که به اینترنت دسترسی ندارید بدون دردسر با آن ها بازی کنید. در این مقاله لیستی از بهترین بازی های آفلاین رایگان اندروید برای بازی در سال 2023 را نیز آماده کرده ایم.

بازی Mars: Mars

همانطور که از نام این بازی پیداست بازیکنان می توانند به عنوان یک فضانورد در سیاره ها بازی کنند. با صدها سطح بازیکنان می توانند در اطراف سیاره سرخ شناور شوند و قبل از اتمام سوخت روی سکوها و تپه ها فرود آیند. به زبان ساده، Mars: Mars یک بازی سرگرم کننده و معمولی است که با فرود ایمن فضانوردها بر روی انواع سطوح دقت شما را آزمایش می کند. سیستم مورد نیاز این بازی اندروید نسخه 5.0 و بالاتر می باشد.

بازی مریخ: مریخ
بازی مریخ: مریخ

بازی Payback 2

Payback 2 یک بازی شبیه GTA می باشد اما برای اندروید. در Payback 2 بازیکنان می توانند ماشین سواری کنند، تانک های جنگی را کنترل کنند و حتی با هلیکوپتر پرواز کنند. همچنین می توانید صدها ماموریت را انجام دهید. انجام همه ی این کارها به شما بستگی دارد. این بازی آفلاین با گرافیک و انیمیشن های روان و باکیفیت تجربه بازی لذت بخشی را در گوشی موبایل برای شما ایجاد می کند. سیستم مورد نیاز این بازی اندروید نسخه 5.0 و بالاتر می باشد.

بازی باز پس گیری 2
بازی باز پس گیری 2

بازی Shadow Fight 3

Shadow Fight 3 یکی از بازی های اکشن و سرگرم کننده می باشد که طرفدارهای زیادی دارد. این بازی مبارزه ای به شما امکان می دهد به عنوان یک نینجا، یک شوالیه، یک سامورایی یا هر شخصیت دیگری که در بازی حضور دارند بازی کنید. همچنین می توانید در یک مسابقه سریع بازی کنید یا با حالت داستانی سفری ماجراجویانه را آغاز کنید. بازی Shadow Fight 3 دارای گرافیک واقعی است تا بازیکنان را درگیر مبارزه نگه دارد. سیستم مورد نیاز این بازی اندروید نسخه 5.0 و بالاتر می باشد.

بازی شادو فایت 3
بازی شادو فایت 3

بازی Two Dots

Two Dots یک بازی مینیمالیستی با جلوه های صوتی تسکین دهنده و آرامش بخش است. مفهوم اصلی این بازی این می باشد که دو یا چند نقطه از یک رنگ را به یکدیگیر متصل کنید و برای تکمیل یک سطح امتیاز کسب کنید. هرچه نقاط بیشتری را در یک حرکت به هم متصل کنید سریع تر پیشرفت خواهید کرد. این بازی در مجموع دارای 4325 سطح و چندین حالت بازی می باشد. سیستم مورد نیاز این بازی اندروید نسخه 5.0 و بالاتر می باشد.

بازی دو نقطه
بازی دو نقطه

بازی Flip Skater

Flip Skater توسط وب سایت محبوب بازی آنلاین Miniclip توسعه یافته است. این بازی از شما می خواهد تا با استفاده از اسکیت برد روی یک سطح شیب دار شیرین کاری انجام دهید. با پیشروی، سرعت بازی افزایش می یابد و باید زمان پرش خود را برای فرود ایمن روی زمین تعیین کنید. Flip Skater به بازیکنان این امکان را می دهد که قفل انواع شخصیت های بازی را باز کنند و با انتخاب شخصیت های جدید می توانند حرکت های مختلفی را انجام دهند. سیستم مورد نیاز این بازی اندروید نسخه 6.0 و بالاتر می باشد.

بازی اسکیت باز ماهر
بازی اسکیت باز ماهر

بازی Red Ball 4

Red Ball 4 یک بازی سرگرم کننده است که در آن یک توپ شبیه به زندگی راهی سفر می شود تا از تبدیل شدن متحدانش به مربع جلوگیری کند. در حالی که نیروهای شیطانی در حال داد و بیداد هستند، بازیکنان قرار است با اجتناب از موانع و با شکست دادن دشمنان مربعی شکل، پریدن و شناور شدن بر روی رودخانه ها برای رسیدن به مقصد تلاش کنند. این بازی در مجموع 75 سطح مجزا را برای بازیکنان به همراه دارد. سیستم مورد نیاز این بازی اندروید نسخه 6.0 و بالاتر می باشد.

بازی توپ قرمز 4
بازی توپ قرمز 4

بازی Bowmasters

Bowmasters یک بازی مبتنی بر تیراندازی با کمان است که در آن هر شخصیت دارای قدرت ها و توانایی های مختلفی هستند. هنگامی که تیر بر روی دشمنان فرود می آیند، آن ها در آتش می سوزند یا تبدیل به یخ می شوند و یا به دلیل برخورد تیر سمی جان خود را از دست می دهند. تنها راه درست برای به دست آوردن پیروزی های سریع و کسب امتیازهای بیشتر در Bowmasters این است که مستقیماً سر حریفان را هدف قرار دهید. سیستم مورد نیاز این بازی اندروید نسخه 4.0.3 و بالاتر می باشد.

بازی کمانداران
بازی کمانداران

بازی Survivor.io

شهر توسط زامبی ها در حال نابود شدن است. هدف اصلی Survivor.io محافظت از خود در برابر تهاجم زامبی ها است. با کنترل های ساده نقطه و شلیک، بازیکنان باید زامبی هایی را که در راه هستند را با کمک سلاح های با تکنولوژی بالا که در مراحل مختلف بدست آوردند نابود کنند. هر سطح از این بازی می تواند تا 15 دقیقه طول بکشد، زیرا با پیشرفت شما ازدحام زامبی ها افزایش می یابد. سیستم مورد نیاز این بازی اندروید نسخه 5.0 و بالاتر می باشد.

بازی بازمانده
بازی بازمانده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا