بازی و سرگرمیمعرفی بازی

بازی های برتر پلی استیشن 4 در سال 2020

بهترین بازی ها برای پلی استیشن 4 بر اساس یک نظرسنجی که در سایت  Metacriticانجام گرفت، منتشر شد. هر چند سونی فعالیت هدفمند خود را برای عرضه پلی استیشن 5 گذاشته بود اما از عرضه و ارتقاء بازی ها برای کنسول قبلی خود هم غافل نشده بود. به عبارت دیگر می توان گفت سال 2020 سال درخشش بازی های انحصاری PS4 بود. در لیست زیر می توانید بهترین بازی های مربوط به Play Station 4 را مشاهده کنید.

بهترین بازی های اختصاصی پلی استیشن 4 در سال 2020 براساس متاکریتیک

لیست قیمت بازی پلی استیشن

بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4

در میان این بازی هایی که نامشان در لیست زیر منتشر شده است برخی برای پلی استیشن 5 هم عرضه شده اند و یا بعدا نسخه مربوط به PS5 آنها نیز منتشر می شود. همچنین شاید برخی از آنها برای بازی از طریق کامپیوتر هم در دسترس باشند اما باید گفت در مجموع جزء مجموعه انحصاری بازی های پلی استیشن می باشند. این لیست بر اساس نمره ای که منتقدان به این بازی ها داده اند به علاوه میانگین امتیاز آثار آنها از سایت متاکریتیک تهیه شده است.

بازی پلی استیشن Persona 5 Royal

بازی پرسونا 5 رویال برای اولین بار در سال 2017 به بازار آمد اما در سال 2020 آیتم هایی به این بازی اضافه شد که کیفیت و جذابیت آن را برای پلی استیشن 4 بالا برد. عناصر و شخصیت ها در بازی پرسونا 5 تغییرات مثبتی پیدا کرده اند به گونه ای که توصیه می شود تمام گیمرها با سلیقه های مختلف آن را بازی کنند. امتیازی که این بازی در متاکریتیک بدست آورد 95 بود.

بازی پلی استیشن پرسونا 5 رویال

بازی پلی استیشن The Last Of Us II

می توان گفت بهترین بازی سال و این لیست برای پلی استیشن 4، بازی دِ لست آف آس 2 بود. اما با این وجود نتوانست رضایت صد در صدی مخطبان خود را جلب کند. این بازی که یک بازی ماجراجویانه است می تواند ذهن شما را درگیر کند تا بتوانید به راه حل بازی برسید.

با وجود تعداد بالای علاقمندان و طرفداران، این بازی اما مخالفان خودش را هم دارد. از لحاظ گرافیکی این بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود که گیمر را بیشتر درگیر فضای خودش می کرد و به همین خاطر هم تعریف زیادی از آن می شد. امتیاز 93 برای این بازی نشان از توجه منتقدان به آن را دارد.

بازی پلی استیشن د لست آف آس بخش دو

بازی پلی استیشن Dreams

امتیاز 89 برای بازی دریمز پلی استیشن در این لیست بیشتر بخاطر توجه و استقبال مخاطبان آن هم در ماه های اول روی کار آمدن آن بود. بعد از آن به تدریج طرفداران آن کمتر شد تا به الان که احتمالا خیلی ها آن را فراموش کرده اند. این بازی به این شکل است که شما می توانید فضای بازی خودتان را بسازید و یا از فضایی که دیگران ساخته اند استفاده کنید. به هر حال ایده بازی جالب و جذاب به نظر می رسد هرچند شاید عده ای از گیمرها علاقه ای به ساخت یک فضای شخصی ندارند.

بازی پلی استیشن 4 دریمز

بازی پلی استیشن Final Fantasy VII

بازی فاینال فانتزی 7 در واقع نسخه بازسازی شده از یک بازی خیلی قدیمی است. نسخه دموی آن با تکنیک های مدرن برای پلی استیشن 3 عرضه شد که به خاطر استقبال طرفداران در نهایت به پلی استیشن 4 هم رسید و توانست امتیاز 87 را در لیست متاکریتیک بدست آورد. این بازی طرفداران زیادی داشته و دارد.

بازی پلی استیشن 4 فاینال فنتسی 7

بازی پلی استیشن Spelunky 2

 اسپلانکی و بازی فاینال فانتزی در یک رده بندی قرار می گیرد و امتیاز 87 را در لیست متاکریتیک بدست آورده است. این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن طراحی شده است اما نسخه ای از آن علاوه بر کنسول بازی قابل اجرا بر روی کامپیوتر های خانگی و شخصی هم می باشد.

این بازی جزء بازی های خیلی سخت به شمار می رود که باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن می کردید تا مجبور نباشید از اول بازی را شروع کنید. اما در نسخه 2020 این بازی همچنان سخت بود.

بازی پلی استیشن اسپلانکی

از بازی های دیگری که در این لیست قرار می گیرند می توان به بازی Thirteen Sentinels: Aegis Rim اشاره کرد که برای کنسول بازی سونی در دسترس است. همچنین بازی Nioh 2، بازی Spider-Man: Miles Morales و Ghost Of Tsushima هم در این لیست قرار می گیرند. آخرین بازی در این لیست بازی MLB The Show 20 ایت که در رده دهم بهترین بازی های پلی استیشن قرار می گیرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی از این ازین بازی ها واقعا خوب هستن و بهترین اما هزینه خرید بازی تو پی اس فور واقعا زیاده، مگه اینکه غیرقانونیش کنی که خب دبگه نمیتونی به اینترنت متصل کنی و اپدیت کنی بازیت و انلاین بازی کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا