آموزش و ترفند

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در دسترس هستند. این برنامه ها نه تنها شامل ابزارهایی برای اصلاح رنگ پوست و جزئیات صورت هستند، بلکه آرایش هایی از پیش ساخته شده ای دارند که با کمک آن ها می توانید ظاهری جدید را به عکس هایتان بدهید. اگر می خواهید تغییرات گسترده و زیبا را بر روی عکس هایتان اعمال کنید یا نقص های موجود در یک عکس را برطرف کنید، شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کنیم.

نرم افزار Airbrush

Airbrush یک برنامه ویرایش عکس برای اندروید و آی او اس است که به شما کمک می کند هر گونه لک صورت را که نیاز دارید پنهان کنید. این نرم افزار دارای مجموعه ای از براش های رنگ پوست می باشد که به راحتی می توانید عکس های پرتره خود را زیبا کنید. Airbrush نمایشی عمیق از هر ابزاری را ارائه می دهد که به شما یاد می دهد چگونه عکس های پرتره را به خوبی تغییر دهید. در همین حال، تنظیم کننده درخشندگی و اصلاحات عمیق پالت رنگ، ظاهر پرتره های شما را بیش از پیش بهبود می بخشد. همچنین با پرداخت درون برنامه ای می توانید از امکانات بیشتر Airbrush استفاده کنید.

نرم افزار Perfect365

Perfect365 یکی از محبوب ترین برنامه های آرایشی در iOS و Android است. این نرم افزار بیش از 200 سبک افکت از پیش ساخته را ارائه می دهد که تصاویر شما را بدون از دست دادن کیفیت بهبود می بخشد. برنامه Perfect365 می تواند برای بهبود رنگ پوست و سفید کردن دندان ها استفاده شود. به لطف سیستم یکپارچه سازی گسترده در این برنامه می توانید بعد از اتمام ویرایش عکس ها، آن ها را در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نرم افزار ویرایش عکس Perfect365

برنامه MakeupPlus

شما می توانید با استفاده از برنامه MakeupPlus برای انجام تغییر کامل مژه، ابرو، رژ لب و رتوش پوست استفاده کنید. علاوه براین می توانید از این برنامه مستقیماً از برنامه دوربین گوشی هوشمند استفاده کنید. به این معنا که می توانید زمان عکاسی همان موقه لکه های جزئی را حذف کرده یا مژه های هموار و یک دست را برای صورتتان تنظیم کنید. شما می توانید برنامه آرایشی و اصلاح عکس MakeupPlus را در گوشی های اندروید و iOS اجرا کنید.

برنامه BeautyPlus

BeautyPlus یکی از برنامه های پیشرو و محبوب در رتوش عکس ها می باشد. با استفاده از این برنامه شما می توانید از عملکرد ارائه شده برای صاف کردن پوست، تغییر رنگ چشم ها، باریک کردن خطوط صورت، تنظیم رنگ پوست و موارد دیگر استفاده کنید. این برنامه آرایش به شما امکان می دهد رژ لپ، ابرو، سایه چشم، رژ گونه، رنگ مو و سایر جنبه های زیبایی را اصلاح کنید. برنامه BeautyPlus را می توانید به صورت رایگان در Android و iOS نصب و اجرا کنید.

نرم افزار ویرایش عکس BeautyPlus

برنامه Snapseed

برنامه Snapseed به شما امکان می دهد بدون استفاده از نرم افزارهای حرفه ای، نتایج فوق العاده ای دریافت کنید. این نرم افزار به شما امکان می دهد آرایش را با کمک ویژگی Face Spotlight تنظیم کنید که چهره را برجسته و پس زمینه را تیره می کند تا توجه بیننده را روی سوژه متمرکز کند. به لطف ابزار Levels می توانید شدت رنگ های خاص را افزایش دهید. تمام امکانات برنامه Snapseed به صورت رایگان در اندروید و iOS قابل اجرا می باشد.

برنامه YouCam Makeup

YouCam Makeup عملکرد هنری دقیقی را ارائه می دهد که برای زیباسازی عکس های شما طراحی شده است. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهند که لکه های تیره موجود در عکس ها را از بین ببرید و منافذ و قرمزی بر روی پوست را حذف کنید. همچنین برنامه YouCam Makeup ابزارهای بزرگنمایی خودکار را ارائه می دهد که با استفاده از آن ها می توانید مو و حالت چهره سوژه موردنظرتان را تغییر دهید. این نرم افزاری در دو نسخه Android و iOS عرضه شده است.

نرم افزار ویرایش عکس YouCam Makeup
علیرضا باقری

منتشر شده توسط
علیرضا باقری

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل