آموزش و ترفند

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب یک برنامه مفید که بتواند تمام هدف ها و نیازهای ما را برطرف کند پیچیده خواهد بود. برخی از این نرم افزارها پولی هستند و برخی دیگر از آن ها نتایج دقیق را به نمایش نمی گذارند. اگر قصد سفر کردن دارید و یا می خواهید به دل کوه ها بزنید انتخاب یک نرم افزار دقیق تشخیص آب و هوا می تواند برای شما بسیار مفید و کارآمد باشد تا در زمان مسافرت یا کوهنوردی با مشکلات جوی مواجه نشوید.

نرم افزار آب و هوای AccuWeather

AccuWeather اغلب در میان 10 نرم افزار برتر آب و هوا در فروشگاه های آنلاین قرار دارد. این نرم افزار یکی از اولین برنامه هایی است که همیشه باید بر روی گوشی های موبایلتان نصب کنید. با استفاده از برنامه AccuWeather می توانید به راحتی بفهمید که دقیقاً چه زمانی باران، برف و تگرگ می بارد. در صفحه اصلی این برنامه می توانید درصد دما را مشاهده کنید، همچنین به شما نشان خواهد داد که در چند ساعت آینده بارندگی وجود خواهد داشت یا خیر. با استفاده از نرم افزار AccuWeather می توانید زمان طلوع و غروب خورشید را مشاهده کنید. این نرم افزار بر روی گوشی های اندروید و iOS قابل نصب و اجرا می باشد.

نرم افزار AccuWeather

نرم افزار آب و هوای Weather Underground

به جرأت می توان گفت Weather Underground یک گزینه عالی برای پیش بینی آب و هوا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین شرایط آب و هوا مانند باد، باران، درجه حرارت و آلودگی هوا را انتخاب کنید، سپس برنامه WU بهترین زمان برای بیرون رفتن را به شما نشان خواهد داد. WU داده های خود را از صدها هزار ایستگاه هواشناسی شخصی در سراسر جهان جمع آوری می کند که این جمع آوری اطلاعات آن را به یکی از دقیق ترین و بهترین نرم افزارهای تشخیص آب و هوا تبدیل کرده است. کاربران اندروید و iOS می توانند به صورت رایگان از  Weather Underground استفاده کنند.

نرم افزار Weather Underground

نرم افزار آب و هوای Flowx

اگر به دنبال نقشه ها، نمودارها و پیش بینی ها هستید، Flowx را نصب کنید. این نرم افزار که قبلاً به عنوان Weather Bomb شناخته می شد مجموعه ای غنی از نمودارها، پیش بینی ها و نقشه های آب و هوا را در یک جدول زمانی پیش بینی به کاربران ارائه می دهد. Flowx می تواند انواع پوشش داده ها مانند بارندگی، تراکم ابرها و جهت بادها را نمایش دهد. در حال حاضر نرم افزار Flowx فقط بر روی گوشی های اندرویدی نصب می شود، اما به نظر می رسد که در ماه های آینده برای کاربران آیفون نیز منتشر شود.

نرم افزار Flowx

نرم افزار آب و هوای 1Weather

1Weather تمام ویژگی هایی را که از یک برنامه تشخیص آب و هوا باید داشته باشید را دارد، از جمله پیش بینی 10 روزه، نقشه های رادار زنده، هشدارهای طوفان و موارد دیگر. همچنین 1Weather به دلیل پیش بینی های دقیقه به دقیقه و ساعتی به محبوبیت جهانی رسیده است. با استفاده از این ویژگی دقیق می توانید برای 48 ساعت آینده خود برنامه ریزی کنید. استفاده از این نرم افزار برای کاربران اندروید و iOS رایگان می باشد.

نرم افزار 1Weather

نرم افزار آب و هوای Weather Channel

نسخه رایگان نرم افزار Weather Channel در اندروید و آی او اس موجود است. برنامه TWC اطلاعات زیادی از هواشناسی مانند دما و وزش باد را به صورت ساعتی یا روزانه در اختیار شما قرار می دهد و پیش بینی 10 روزه گسترده ای در دسترس است. نقشه های تعاملی می توانند آخرین داده های رادار داپلر را برای نشان دادن بارندگی و رویدادهای آب و هوایی و هشدارهای شدید آب و هوا نمایش دهند.

نرم افزار Weather Channel
علیرضا باقری

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل