موبایل

تاریخ احتمالی عرضه آیفون 12 و اپل واچ سری 6

طرفداران محصولات اپل منتظر رو نمایی از آیفون 12 و دیگر محصولات جدید اپل هستند اما این شرکت بار دیگر تاریخ عرضه محصولات جدید خود را تغییر داد و آن را برای چند هفته به تعویق انداخت. این خبر را جان اسپنسر که یکی از افشاگران معروف اما معتبر در حوزه تکنولوژی است منتشر کرده. او همچنین اعلام کرده این برنامه با تغییراتی همراه خواهد بود. با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن اوضاع در سراسر جهان بر اثر شیوع ویروس کرونا، تا اینجا پیش بینی می شود که محصولات جدید اپل در یک رویداد آنلاین و از طریق یک اعلامیه مطبوعاتی معرفی شوند. چیزی که مشخص است، در این رویداد علاوه بر گوشی آیفون 12، اپل واچ سری 6 و آیپد نسل 8 هم رونمایی خواهند شد.

تاریخ رونمایی آیفون 12 و اپل واچ 6

لیست قیمت گوشی اپل

رویداد رونمایی از iPhone 12 و Apple Watch 6

کمپانی اپل، هر سال مدل جدید آیپد و اپل واچ جدید خود را نیز در کنار مدل جدید آیفون، و معمولا در ماه سپتامبر رونمایی می کرد. اما در واقع تاخیر در عرضه آیفون 12 بود که باعث این شرکت برنامه های خود را بارها و بارها تغییر دهد. این به معنی آن است که احتمالا تاریخ عرضه گوشی اپل با دیگر محصولات مثل آیپد و یا اپل واچ تغییر همزمان نباشد. با وجود اینکه تاریخ پیش خرید آیپد نسل 8 و اپل واچ سری 6 هنوز مشخص نشده است اما به نظر می رسد زمان زیادی بین معرفی و تاریخ عرضه آنها وجود نداشته باشد. برای مثال آیفون SE2020 یک هفته پس از معرفی آنلاین آن به بازار عرضه شد. بر اساس همین حدسیات می توان گفت اواخر ماه سپتامبر احتمالا این محصولات هم معرفی و عرضه خواهند شد.

عرضه همزمان چهار مدل آیفون 12

عرضه همزمان چهار مدل آیفون 12

اگر تاریخ رونمایی محصولات دیگر اپل به جز آیفون در سپتامبر اتفاق بیوفتد پس با قطعیت بیشتری می توان گفت عرضه آیفون 12 که پرچمدار جدید آیفون محسوب می شود چیزی کمتر از یک ماه پس از آن، و در میانه های اکتبر اتفاق خواهد افتاد و اپل هم این تاریخ حدودی را تایید کرده است. اما باز هم شایعات دیگری بر سر زبان ها افتاده مبنی بر اینکه شاید هر چهار مدل جدید آیفون همزمان رونمایی نشوند. در حال حاضر به طور قطعی مشخص است که به زودی آیفون 12 و آیفون 12 مکس به عنوان پرچمداران اقتصادی این سری رونمایی و عرضه خواهند شد. اما در مورد اینکه دو مدل دیگر یعنی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرومکس چه زمانی رونمایی شوند هنوز چیزی مشخص نیست. این دو گوشی که با قیمت احتمالی 999 دلار برای iPhone Pro و قیمت احتمالی 1099 دلار برای iPhone Pro Max به بازار روانه خواهند شد مطابق مدل های دیگر پرو و پرو مکس آیفون، قابلیت هایی بیشتر از مدل های اقتصادی تر iPhone 12 و iPhone 12 Max خواهند داشت. در مورد قیمت احتمالی آیفون 12 و آیفون 12 مکس هم پیش بینی می شود این دو گوشی به ترتیب با قیمت های پایه 649 دلار و 749 دلار به بازار عرضه شوند که بسته به میزان حافظه ئ احتمالا رنگ بندی آنها این قیمت ها متغیر خواهد بود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من فکر میکنم iphon12به پای آیفون 11 نمی رسه، با وجود اینکه هزینه کمتری داره اما آنچنان استقبال نشه ازش و قطعا تغییرات آنچنان برجسته ای هم نخواهد داشت با سری قبلیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا