نرم افزار

چگونه فایل PDF را به JPG تبدیل کنیم

حتماً این مشکل برای شما پیش آمده که برای شخصی یک فایل PDF ارسال کرده اید اما شخص دریافت کننده فایل پی دی اف را نمی تواند در گوشی موبایل خود باز کند. برای اینکه بتواند یک سند پی دی اف را اجرا کند باید نرم افزار پی دی اف خوان را در گوشی موبایل یا کامپیوتر خود نصب کند اما بعضی اوقات مشکل با یک نرم افزار پی دی اف خوان برطرف نمی شود و شما مجبور به تغییر فرمت فایلتان هستید. راحت ترین روش برای انتقال یک فایل PDF تبدیل آن به یک فرمت استاندارد تصویر می باشد.

تبدیل PDF به عکس

به احتمال زیاد خواسته اید فایل های PDF را به Word تبدیل کنید اما بعد از انجام عملیات با بهم ریختگی نوشته ها رو به رو می شوید و دلیل آن این است که سایت های خارجی از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند هر چند فایل های زبان اصلی را با احتمال 95 درصد بدون خطا تبدیل می کند اما همچنان ضریب خطا در آن وجود دارد. با تبدیل پی دی اف به فرمت عکس دیگر این بهم ریختگی ها به وجود نمی آید و می توانید به راحتی عکس ها را برای دیگران ارسال کنید.

تبدیل PDF به عکس
تبدیل PDF به عکس

روش های تبدیل PDF به عکس

روش های مختلفی برای تبدیل پی دی اف به عکس وجود دارد که هرکدام از آن ها معایب و مزایایی دارد. روش اول استفاده از نرم افزار می باشد. نرم افزارهای مختلفی برای این کار موجود است اما بعد از تبدیل PDF به عکس بر روی تصاویر به صورت واترمارک نام نرم افزار نمایش پیدا می کند و یا کیفیت عکستان پایین می آید اما روش دوم تبدیل PDF به عکس به صورت آنلاین می باشد که سایت های زیادی این سرویس را به صورت رایگان و یا به صورت خرید اشتراک ارائه می دهند. از بزرگ ترین مزایای این روش تبدیل، کاهش نیافتن کیفیت تصاویر و عدم افتادن اسم سایت به صورت واترمارک بر روی عکس ها می باشد. در ادامه سایت های رایگانی را به شما معرفی خواهیم کرد که سرویس تبدیل PDF به عکس را به شما ارائه خواهند داد.

روش های تبدیل PDF به عکس با موبایل
روش های تبدیل PDF به عکس با موبایل

تبدیل PDF به عکس با سایت ilovepdf.com

یکی از سایت های پرکاربرد تبدیل فرمت، سایت ilovepdf.com می باشد که علاوه بر تبدیل پی دی اف به عکس، فایل های شما را به دیگر فرمت های استاندارد تبدیل می کند. بعد از ورود به این سایت از منوی بالا بر روی ALL PDF TOOLS رفته و از منوی باز شده گزینه PDF to JPG را انتخاب می کنید همچنین از طریق Dropbox و گوگل درایو فایل PDF خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب فرمت تصویر بر روی Select PDF file کلیک کرده و فایل PDF را انتخاب کنید تا عملیات تبدیل انجام شود.

تبدیل PDF به عکس با سایت ilovepdf.com
تبدیل PDF به عکس با سایت ilovepdf.com

تبدیل PDF به عکس با سایت pdf2go.com

اگر قصد دارید کیفیت تصاویرتان را هنگام تغییر فرمت خودتان انتخاب کنید، سایت pdf2go.com بهترین گزینه برای شما خواهد بود همچنین می توانید با عضویت در سایت pdf2go از دیگر امکانات این سایت استفاده کنید. با ورود به این سایت گزینه PDF to JPG را انتخاب کنید. در صفحه باز شده با انتخاب گزینه Choose File فایل PDF خود را انتخاب کنید. در قسمت پایین تر شما می توانید سایز و کیفیت عکس هایتان را به صورت دستی تغییر دهید.

تبدیل PDF به عکس با سایت pdf2go.com
تبدیل PDF به عکس با سایت pdf2go.com

تبدیل PDF به عکس با سایت freepdfconvert.com

سایت freepdfconvert.com برای شما این امکان را فراهم کرده تا به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن فایل های پی دی اف را به عکس تبدیل کنید.

تبدیل PDF به عکس با سایت freepdfconvert.com
تبدیل PDF به عکس با سایت freepdfconvert.com

یکی از ویژگی های مهم این سایت این است که علاوه بر انتخاب فایل از کامپیوتر یا گوشی موبایل می توانید فایل های مورد نظرتان را از طریق Dropbox آپلود کنید و یا URL فایل PDF را کپی کرده و داخل این سایت جایگذاری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا