راهنمای خرید تبلت

تبلت ضدضربه و ضدآب پاناسونیک معرفی شد

پاناسونیک تبلت جدید خود را با ویژگی های به روز شده معرفی کرد. عضو جدید خانواده پاناسونیک با نام تبلت Toughbook A3 پاناسونیک با بدنه مقاوم و نمایشگر 10 اینچی، بدنه ضد آب و مقاوم در برابر ضربه و آسیب های فیزیکی به صورت رسمی از طرف این کمپانی معرفی کرد. تا کنون پاناسونیک تبلت های پرطرفدار دیگری را نیز به بازار وارد کرده بود ولی این بار تبلت جدید کمی متفاوت تر و البته قدرتمند تر به بازار خواهد آمد.

لیست قیمت تبلت

طراحی متفاوت تبلت جدید پاناسونیک

تبلت جدید تاف بوک آ3 از سری Toughbook تبلت های پاناسونیک بوده ولی با ویژگی های بهینه سازی شده. از مهمترین خصوصیات این تبلت جدید مقاوم در برابر ضربه بودن آن است و بر اساس گواهی نظامی MIL-STD-810H بدنه تبلت پاناسونیک مدل تاف بوک آ3  در برابر سقوط هم مقاوت دارد. همچنین طبق ادعای پاناسونیک این تبلت ضدآب بوده و مشابه با مدل های دیگر این سری، تاف بوک A3 پاناسونیک با گواهی IP65 در برابر نفوذ گرد و غبار نیز مقاوم است. طراحی تبلت جدید پاناسونیک به گونه ای است که بیشتر جهت استفاده مستمر در شرایط سخت قابل استفاده باشد از جمله برای نیروهای خدماتی، نیروهای امدادی و پرسنل اورژانس که به صورت مدارم مجبور به کار با تبلت هستند و این دستگاه در معرض آسیب یا سقوط قرار دارد.

مشخصات فنی تبلت پاناسونیک Toughbook A3

تبلت پاناسونیک تاف بوک آ3 دارای یک نمایشگر 10.1 اینچی از نوع ال سی دی بوده و رزولوشن تصویر آن 1920 در 1200 پیکسل می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این تبلت جدید پاناسونیک باتری دو گانه قابل تعویض آن است. Toughbook A3 پاناسونیک همچنین دارای یک قلم استایلوس بوده و همزمان از دو سیمکارت هم پشتیبانی می کند. دو پورت طراحی شده برای این دستگاه نیز USB-C و USB-A در نظر گرفته شده اند. تبلت تاف بوک A3 پاناسونیک دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بوده و دوربین پشتی آن هم 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی آن 64 گیگابایت بوده و به همراه یک رم 4 گیگابایتی عرضه می شود. تراشه به کار رفته در آن هم از نوع اسنپدراگون می باشد و همچنین از یک حافظه جانبی میکرو اس دی پشتیبانی می کند. تبلت پاناسونیک تاف بوک آ3 از لحاظ نرم افزاری از نسخه اندروید 9 پشتیبانی می کند که برای طراحی های جدید گجت هایی از این دست، نسخه به روز شده ای نیست. از ویژگی های خاص دیگر این تبلت این است که از تمامی سیستم های ماهواره ای ناوبری در سراسر دنیا پشتیبانی می کند و بنابراین مشخص است که یکی از اصلی ترین بازارهای هدف برای این محصول ارگان های نظامی خواهند بود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نمایش دیدگاه ها

  • این تبلت پاناسونیک بخاطر ضدضربه و ضد آب بودنش خیلی خوبه اما نازک تر بود خیلی بهتر بود، هرچندکه در اصل تو ارگان های نظامی کاربرد داره

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل