راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

درز تصاویری از اولین تبلت مبتنی بر ویندوز فون 10 تحت معماری ARM

در طول شش ماه اخیر مایکروسافت تاکید ویژه بر این موضوع داشته است که ویندوز ۱۰ نسخه موبایل بر روی پردازنده های با معماری ARM نیز اجرا میشود. حال بعد از مدت ها صحبت و گمانه زنی ، تصاویری از نخستین تبلت تحت ویندوز ۱۰ موبایل در فضای اینترنت پخش شده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

درز تصاویری از اولین تبلت مبتنی بر ویندوز فون 10 تحت معماری ARM

تجربه ی داشتن یکتبلتمبتنی بر ویندوز فون ۱۰ ( یا همان ویندوز ۱۰ موبایل ) میتواند بسیار جالب باشد. تجربه ای از محیط مترو و محیط خاصویندوز فوندر هم آمیخته میشوند تا شما هم حس یک داشتن یک اسمارت فون ویندوزی را داشته باشید و هم لذت داشتن برخی از امکانات ویندوز ۱۰ را بچشید.

وب سایت چینی ITHome در یک پست بسیار جالب ، دو تصویر از یکتبلترا منتشر کرده که در حال اجرای ویندوز ۱۰ نسخه موبایل است . اسکرین شات های این تبلت گویای آن است که این تبلت از نسخه ی پیش نمایش ۱۰ بهره می برد  و از ۱.۵ گیگابایت استفاده میکند . سایز این تبلت ۱۰ اینچ است و از رزولیشن اچ دی ( 720 p ) در ساخت آن استفاده شده است.

درز تصاویری از اولین تبلت مبتنی بر ویندوز فون 10 تحت معماری ARM

Rockchip RK3288 چیپستی است که در این تبلت تعبیه شده است و معماری آن ARM Cortex-A17 است. اشاره شده است که این ورژن خاص از ویندوز ۱۰ که از کرنل های ورژن موبایلی بهره می برد ممکن است ادامه دهنده راه ویندوز RT باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام و درود
    درز تصاویری از اولین تبلت مبتنی بر ویندوز فون 10 تحت معماری ARM: در طول شش ماه اخیر مایکروسافت تاکید ویژه بر این موضوع داشته است که ویندوز ۱۰ نسخه موبایل بر روی پردازنده های با معماری ARM نیز اجرا میشود. حال بعد از مدت ها صحبت و گمانه زنی ، تصاویری از نخستین تبلت تحت ویندوز ۱۰ موبایل در فضای اینترنت پخش شده است.

  2. سلام و خسته نباشید به همه . این قابلیت خیلی عالیه که اسمارت فون ها و تبلت های ما هم بتونن مجهز به ویندوز 10 بشه این کار همرو شگفت زده میکنه و امیدوارم این قابلیت نه فقط برای این نوع تبلت بلکه تموم گوشی های موبایل افزوده بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا