نرم افزار

تحول در دنیای بازی ها با همکاری Marvell و Telltale

شرکت بازی سازی Telltale مدتی پیش با ساخت بازی سریالی The Walking Dead روندی تازه در صنعت بازی سازی را شکل داد که اندکی بعد با ساخت عناوین سریالی تازه ای نظیر The Wolf Among Us پیگیری شد و به موجب استقبال از سوی مخاطبان، از سوی شرکت های بازی سازی دیگر نیز مورد تقلید قرار گرفت. همگان منتظر و کنجکاو بودند تا ببینند این شرکت بازیسازی اوج یافته این بار سراغ کدامین دنیا خواهد رفت تا شالوده ی ساخت بازی جدیدش را بر مبنای آن پی بریزد.

اکنون می توان گفت این انتظارها به سر آمده، چرا که اعضای Telltale به تازگی اعلام کرده اند این بار برای ساخت بازی جدیدشان به سراغ شرکت Marvell خواهند رفت تا بازی بعدی خود را بر اساس دنیای رنگارنگ، منحصر به فرد و پر التهاب این شرکت کمیک پولساز و بر پایه ی داستان های مصور محبوب و پر رنگ و لعاب آن بنا کنند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

تحول در دنیای بازی ها با همکاری Marvell و Telltale

اعضای Telltale سال گذشته با انتخاب دنیای Borderlands به عنوان محفل شکل گیری داستان جدیدترین اثرشان، جاه طلبی خود را به اثبات رساندند و چندی بعد با ساختن بازی سریالی تازه ای بر مبنای دنیای سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) تمامی بازی دوستان را غافلگیر و شگفت زده نمودند. شاید همگان منتظر و کنجکاو بودند تا ببینند این شرکت بازیسازی اوج یافته این بار سراغ کدامین دنیا خواهد رفت تا شالوده ی ساخت بازی جدیدش را بر مبنای آن پی بریزد. علاوه بر آن پلتفرم های احتمالی این اثر نیز هنوز معین نشده و تمام آنچه که از این بازی مشخص شده تاریخ انتشار آن است که از سوی سازندگان، سال 2017 میلادی اعلام شده است.

اعضای Telltale تا کنون امتحان خود را به خوبی پس داده اند و به نظر می رسد بازی بعدی شان نیز بر اساس همان شاخصه های اصلی که در عناوین قبلی این شرکت به چشم می خورد ساخته شود. ضمن اینکه به نظر می رسد همانند آثار گذشته، آنها نیم نگاهی هم به پلتفرم های همراه برای عرضه ی بازی جدید خود دارند. باید تا دو سال دیگر منتظر ماند و دید که سرانجام جاه طلبی جدید شرکت پر کار و این روزها پر طرفدار Telltale عاقبت به کجا خواهد انجامید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شرکت بازی سازی Telltale بازی های خیلی خوبی رو ارائه میده که یکی از این بازی های سریالی خوب The Walking Dead است که روندی تازه در صنعت بازی سازی را شکل داد ، اعضای Telltale به تازگی اعلام کرده اند این بار برای ساخت بازی جدیدشان به سراغ شرکت Marvell خواهند رفت،امیدواریم این بازی هم مثل قبلی ها خیلی خوب باشه با سپاس از سایت خوب آی تی بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا