راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

ترازو دیجیتالی هوشمند Body Cardio محصولی جدید از نوکیا و شرکت Withings

ترازو دیجیتالی هوشمند Body Cardio محصولی جدید از نوکیا و شرکت Withings بوده و این ترازوی هوشمند که قادر به اتصال به گوشی موبایل می باشد یکی دیگر از انواع گجت های سلامتی کمپانی Withings بوده که به تازگی زیر مجموعه ای از کمپانی نوکیا شده است. چند ماه پیش، شایعاتی شنیده شده بود در مورد اینکه کمپانی نوکیا می‌خواهد یک شرکت فرانسوی به نام Withings که در زمینه تولید محصولات مرتبط با سلامتی فعالیت می‌ کند را به مجموعه شرکت‌ های تحت مدیریت خودش اضافه کند. در طول چند هفته گذشته، مذاکرات مربوط به این خرید انجام شده و قرار است تا چند روز آینده، دفتر مشترک در شهر سان ‌فرانسیسکو شروع به کار کند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید تا با ترازو هوشمند بادی کاردیوبیشتر آشنا شوید.

ترازو دیجیتالی هوشمند Body Cardio

شرکت Withings سال‌ هاست که در زمینه تولید گجت‌ های پوشیدنی مانندساعت هوشمند که قابلیت‌ هایی از قبیل اندازه گیری فشار خون یا قند خون را داشته باشند، فعالیت می‌ کند. یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این کمپانی، ترازو های دیجیتال با قابلیت اتصال به تلفن‌ های هوشمند است. جدیدترین محصول تولید شده توسط این کمپانی ترازویی هوشمند است که بادی کاردیو (Body Cardio) نام دارد. در نگاه اول، این محصول مانند سایر ترازوهای دیجیتال وزن شما را با دقت بالا محاسبه می‌کند.

علاوه بر این ‌ها، ترازو این قابلیت را دارد که وزن آب موجود در بدن و ترکیب بندی استخوان‌ ها و ضربان قلب را نیز نمایش دهد. بادی‌ کاردیو می ‌تواند وضعیت قلب و عروق بدن را نیز با استفاده از ارسال موج‌ هایی با طول موج مشخص بررسی کند. این دستگاه می ‌تواند سرعت پمپاژ خون از طریق قلب به سیستم گردش خون را اندازه‌گیری کند و در صورت مغایرت با حالت نرمال، هشدارهایی مبنی بر فشارخون بالا یا سایر مشکلات را به اطلاع شما برساند.

ترازو دیجیتالی هوشمند Body Cardio

همچنین با نصب اپلیکیشن مربوط به این ترازو بر روی گوشی هوشمند، می ‌توانید از برخی مشکلات مانند فشارخون بالا یا کند شدن ضربان قلب مطلع شوید. شاید به نظر کار آسانی باشد، ولی بیماری ‌های قلبی عروقی شایع‌ترین دلیل مرگ در اقصی نقاط جهان هستند و این ترازو، می ‌تواند در پیشگیری از این بیماری‌ ها بسیار موثر باشد به دلیل اینکه با متد ‌هایی کار می ‌کند که توسط پزشکان متخصص در این زمینه طراحی و استفاده می‌ شود. همانطور که گفتیم، این ترازوی هوشمند با نرم‌ افزاری در ارتباط است که نرم افزار با اطلاعاتی که از دستگاه دریافت می‌ کند، می ‌تواند نمودارهایی را ارایه دهد که شما به کمک آن نمودار ها، پیشرفت خود را در طول دوره‌ های مختلف بدنسازی یا رژیم غذایی خود مشاهده کنید.

ترازو دیجیتالی هوشمند Body Cardio

این نرم افزار هم برای اندروید و هم برای iOS قابل استفاده است. از دیگر نکات مثبت این ترازو این است که در طول سال فقط یک‌بار نیاز به شارژ کردن دارد. این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است و فروش آن به طور اختصاصی در اختیار اپل استور و همچنین سایت شرکت Withings است.

لیست قیمت ترازوی هوشمند

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ترازو هوشمند بادی کاردیو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. ترازوی هوشمند بادی کاردیو شرکت نوکیا توانایی انجام کارهایی فوق العاده را دارد به شکلی که به جز وزن تمام علائم حیاط مهم را اندازه گیری می کند و بااستفاده از نرم افزار های موجود همین ترازو ی توان تمام علائم را تحلیل و به ما اعلام کند وقتی که وارد بازار فروش شود مطمئنن خریاران زیادی خواهد داشت به خصوص در این زمانه تعداد افراد دارای فشار خون و وزن بالا زیاد هستند

  2. با سلام وخسته نباشید
    این ترازی هوشمندBody Cardio با داشتن طراحی زیبا و همچنین ظرافتی که داره و با نصب اپلیکیشن مربوط به این ترازو بر روی گوشی هوشمند، می ‌توانید از برخی مشکلات مانند فشارخون بالا یا کند شدن ضربان قلب مطلع شویدکه این ترازو با داشتن این امکانات مورد استقبال افراد زیادی قرار میگیره و مطمعنن فروش خوبی خواهد داشت

  3. با سلام و خسته نباشید و ضمن تشکر از اخبار خیلی جالبتون . این ترازو خیلی شگفت انگیزه و ادم رو واقعا متعجب میکنه . اینکه این ترازو میتونه به گوشی موبایل وصل بشه و اینکه میتونه فشار خون یا قند خون رو اندازه گیری کنه خیلی عالیه . قبلا ساعت های هوشمند زیادی با این قابلیت وارد بازار شده بودن و در بین اونها وجود همچین چیزی در دنیای تکنولوزی خالی بود

  4. با سلام خدمت شما
    ترازو دیجیتالی هوشمند Body Cardio محصولی جدید از نوکیا و شرکت Withings که این ترازو که قادر به اتصال گوشی هم دارد و این ترازو در صفحه های مجازی بازدید زیادی داشته.

  5. واقعا گیر اوردن یک ترازوی خوب کاره سختیه اینکه دقیقه و ضربان قلب و فشار خونو نشون میده عالیه از کمپانی نوکیا واقعا ممنونم بابت ساخت ترازو دیجیتالی هوشمند Body Cardio .هر زمان که وارد بازار ایران بشه با هر قیمتی میخرمش چون واقعا می ارزه

  6. با سلام
    ترازو دیجیتالی هوشمند Body Cardio محصولی جدید از نوکیا و شرکت Withings.
    ترازو دیجیتالی هوشمند Body Cardio محصولی جدید از نوکیا و شرکت Withings بوده و این ترازوی هوشمند که قادر به اتصال به گوشی موبایل می باشد یکی دیگر از انواع گجت های سلامتی کمپانی Withings بوده که به تازگی زیر مجموعه ای از کمپانی نوکیا شده است. چند ماه پیش، شایعاتی شنیده شده بود در مورد اینکه کمپانی نوکیا می‌خواهد یک شرکت فرانسوی به نام Withings که در زمینه تولید محصولات مرتبط با سلامتی فعالیت می‌ کند را به مجموعه شرکت‌ های تحت مدیریت خودش اضافه کند.
    شرکت Withings سال‌ هاست که در زمینه تولید گجت‌ های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند که قابلیت‌ هایی از قبیل اندازه گیری فشار خون یا قند خون را داشته باشند، فعالیت می‌ کند.
    همچنین با نصب اپلیکیشن مربوط به این ترازو بر روی گوشی هوشمند، می ‌توانید از برخی مشکلات مانند فشارخون بالا یا کند شدن ضربان قلب مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا