موبایل

افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4

افشای تصاویری مربوط بهگوشی موبایل سونی XperiaZ4:ویکی لیکس سازمانی بین‌المللی است که به ارسال و افشای اسناد از سوی منابع ناشناس بر روی وب سایت خود می پردازد.دیروز ویکی لیکس اقدام به افشای ۳۰ هزار سند لو رفته از دیتابیس شرکت سونی کرد.اما آنچه که در میان این اطلاعات بسیار جالب به نظر می رسد ، تصاویر رندر شده از یک گوشی است که برخی عقیده دارند اکسپریا Z4 می باشد.هرچند که این تصاویر با آنچه تا امروز در مورد طراحی این گوشی شنیده ایم بسیار متفاوت است.

افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4

پس از جستجوهایی که کاربر کنجکاوی به نام @xperialeak در میان این اسناد انجام داد، رندری از یک گوشی در میان آن‌ها پیدا شد که نمایی از یک گوشی جدید اکسپریا را به نمایش می‌گذارد. زیاد طول نکشید که دیگر دوستداران سونی نیز به سمت اسناد لو رفته سرازیر شدند و رندرهای دیگری نیز از این سری منتشر کردند.

شایعات قبلی که روز گذشته منتشر شده بودند نشان می‌دادند کهگوشی‌ موبایلهوشمند Xperia Z4 از بدنه‌ای با جنس فلز ساخته خواهد شد و علاوه بر قرار گرفتن سنسور اثرانگشت در آن، دکمه‌ی پاور این گوشی نیز تغییراتی را به همراه خواهد داشت. تمامی این اطلاعات توسط ViziLeaks@ منتشر شده بودند ولی هیچ منبع معتبری از سوی آنها اعلام نشده بود، اما حالا که این عکس‌های رندر شده در فضای مجازی منتشر شده‌اند، می‌توانیم تمامی مواردی را که ViziLeaks@ اعلام کرده بود، مشاهده کنیم!

افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4

چیزی که ما در تصاویر منتشر شده می‌بینیم، محصولی با طراحی جدید و فوق‌العاده، بدنه‌ی فلزی، دکمه‌ی پاور متفاوت از محصولات قبلی و بزرگ به اندازه‌ای که بتوان در آن سنسور اثرانگشت را قرار داد، و البته ویژگی‌های دیگری دیده می‌شود که نوید تلفنی کاملا متفاوت از سونی را می‌دهد. اما یکی از مواردی که توجه ما را به خود جلب کرد، احتمالا، رابط کاربری جدید سونی می‌باشد که MONO/New UI نام دارد.

افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4

از تصاویر رندر شده کاملا مشخص است که سونی از طراحی محصولات قبلی و محیط آن خسته شده و قصد دارد تا به صورت اساسی این موارد را تغییر دهد! ولی به یاد داشته باشید که هنوز این تصاویر تایید نشده‌اند و نباید تنها به جمله‌ی “دیتابیس سونی” بسنده کرد.

افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4

با تمام این گفته‌ها باز هم نمی‌توان با قطعیت در مورد این تصاویر و انتساب آن‌ها به اکسپریا Z4 سخن گفت و باید صبر کرد دید در چند ماه آینده تصاویر بیشتری از پرچمدار بعدی سونی منتشر خواهد شد یا خیر. طبق شنیده‌ها، اکسپریا Z4 در ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA برلین به نمایش درخواهد آمد.

بنا به شایعات ، پرچمدار جدید سونی به یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و با تراکم پیکسلی ۴۳۲ PPI مجهز شده است. اکسپریا Z4 سونی دارای پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز می‌باشد. همچنین این اسمارت فون از یک پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۳۰ استفاده خواهد‌ کرد. از دیگر مشخصه‌های این گوشی‌هوشمند می‌توان ۳ گیگابایت رَم و و ۳۲ گیگابایت فضای حافظه قابل گسترش (که ۲۳ گیگابایت آن در اختیار کاربر است) را نام برد.

افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4

در ادامه شما را به دیدن تصاویر لو رفته از اکسپریا Z4 سونی در آی تی بازار دعوت می کنیم :

افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    گوشی های سونی از نظر طراحی واقعا گوشی های تکی هستند و خیلی خوش دست و خوشگلند مخصوصا Xperia Z4 که دیگه زیباییو توی این گوشی تموم کردند خیلی دوست دارم تا بتونم از این گوشی داشته باشم امید وارم خیلی زود وارد بازار موبایل بشه و قیمت پایینی داشته باشه تا همه بتونن از این گوشی فوق العاده استفاده کنند.

  2. با سلام خدمت شما
    افشای تصاویری مربوط به گوشی موبایل سونی Xperia Z4 که این گوشی دارای طراحی زیبایی است و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرده است.این گوشی دوربین قوی دارد. پردازنده ی این گوشی بسیار قوی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا