اخبار تکنولوژی

تصاویر جدیدی از گوشی موبایل موتورولا Moto G 2015

تصاویر جدیدی ازگوشی موبایل موتورولا Moto G2015:همانطور که می دانید ، کمپانی موتورولا در حال کار بر روی نسل سوم گوشی میان رده موتو جی برای عرضه در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ است کهپیش از این مشخصات آن از طریق یک فروشگاه آنلاین هندی به بیرون درز کرده بود.امروز تصویری از Moto G 2015 منتشر شده که قسمت جلو و کاور پشتی آبی رنگ و به نظر پلاستیکی آن را به نمایش گذاشته است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

بر اساس این تصاویر ، طراحی ظاهری نسل سومگوشی موبایلموتورولا موتو جی (به شماره مدل XT1543) بسیار ساده به نظر می رسد.در پایین قسمت دوربین می‌توان بخش فلزی را در پشت گوشی دید که ظاهری متفاوت را برای این گوشی هوشمند رقم زده است.ظاهری که بیشتر ما را به یاد گوشی های ال جی می اندازد.

به هر حال ، از مشخصات فنی منتسب به اینگوشی موبایلهوشمند می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی، چیپ ست اسنپدراگون ۴۱۰، یک گیگابایت رم، ۵ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید نسخه ۵.۱.۱ در کنار پشتیبانی از ارتباط LTE اشاره کرد.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    تصاویر جدیدی از گوشی موبایل موتورولا Moto G 2015 که این گوشی طراحی خوبی دارد.مشخصات این گوشی نمایشگر ۵ اینچی، چیپ ست اسنپدراگون ۴۱۰، یک گیگابایت رم، ۵ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید نسخه ۵.۱.۱ در کنار پشتیبانی از ارتباط LTE است.

  • با سشلام خشته نباشید
    مونرلا گوشی های خوب و قوی عرضه میکنه وطراحی ظاهری نسل سوم گوشی موبایل موتورولا موتو جی (به شماره مدل XT1543) بسیار ساده به نظر میایید.در پایین قسمت دوربین می‌توان بخش فلزی را در پشت گوشی دید که ظاهری متفاوت را برای این گوشی هوشمند رقم زده است و شبیه ال جی هست ومشسخصات فنی متوسطی داره ایمدوار بشه با قسمت مناسب خریداریش کرد ممنون از ای تی بازار

  • با سلام . ظاهر این گوشی خیلی شبیه گوشی های ال جی هست و بنظرم موتورولا Moto G 2015 نوعی کپی از ال جی هستش. اما کیفیت های خوبی داره واز سیستم عامل اندروید نسخه ۵.۱.۱ در کنار پشتیبانی از ارتباط LTE استفاده کرده

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل