موبایل

تولید گوشی موبایل جدید بلک بری با همکاری پورشه

ک سال از تولید و حضور اسمارت فون Black Berry P9983 با قیمت نجومی 10 میلیون تومانی (قیمت حال حاضر این گوشی هوشمند 5.5 میلیون تومان است!) می گذرد تا بار دیگر همکاری بخش طراحی شرکت خودرو سازی پورشه و بلک بری سبب تولید نسل جدیدی از اسمارت فون های فوق لوکس شود.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

تولید گوشی موبایل جدید بلک بری با همکاری پورشه

اسمارت فونی با نام Keian و شماره مدل P9984 نتیجه یک همکاری دیگر بین این دو کمپانی است و همانند نسل گذشته، از فیبر کربن در قاب پشتی استفاده می شود که بخش قابل توجهی از قیمت بسیار بالای آن به بهره گیری از فیبر کربن اختصاص دارد.

بلک بری P9984 در کنفرانس جهانیگوشی موبایلسال 2015 معرفی گردیده بود، اما تاکنون اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن منتشر نشده است. طراحی ظاهری بر اساس دو تصویر منتشر شده به خوبی نشان دهنده شباهت هایی نسبت به نسل گذشته است و همچنان شاهد حضور صفحه کلید فیزیکی QWERTY خواهیم بود. اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات سخت افزاری، قیمت و زمان عرضه رسمی Keian به زودی توسط بلک بری اعلام خواهد شد.

تولید محصولات خاص با قیمت های نجومی سبب گردیده تا بلک بری به یک برند برای افراد خاص بدل شود و همچنین تعداد محدود تولید برای برخی از اسمارت فون ها، راه این شرکت را از دیگر فعالان عرصه موبایل جدا کرده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. همانطور گه پورشه در تولیدات ماشین خود قدرت لوکس بودن خود را ارائه می کند با ورود غیرمستقیم به بازار گوشی ها و همکاری با بلک بری می خواهد این لوکس بودن را به گوشی ها عرضه کند باقیمت 5 میلیونی که آی تی بازار نیز به آن اشاره می کند نشان دهنده لوکس بودن گوشی پورشه . بلک بری هستیم که برای بلک بری یک آپشن خوب محسوب می شود

  2. با سلام
    تولید گوشی موبایل جدید بلک بری با همکاری پورشه که این گوشی یک گوشی منحصر به فرد میشود و هم نام بلک بری است و هم نام پورشه گه دوتا از بهترین شرکت ها هستند.قیمت این گوشی قطعا گران است و مانند گوشی قبلی بلک بری قیمتی نجومی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا