راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

جدیدترین لنز دوربین عکاسی سیگما مقاوم در برابر گرد و غبار

کمپانی Sigma یکی دیگر از لنزهای با کیفیت سری ART را بهبازار دوربینمعرفی نمود. این لنز دوربین عکاسی یک لنز واید بوده و برای دوربین های فول فریم کانن، نیکون و سیگما طراحی شده است؛ لنز 24/14 میلی ‌متری F2.8 سیگما لنز ایده آلی برای عکاسان مناظر و لنداسکیپ می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لنز دوربین عکاسی سیگما 14-24mm F2.8 HSM Art

لیست قیمت لنز دوربین عکاسی

لنز دوربین عکاسی سیگما 14-24mm F2.8 HSM Art به سه المان FLD و سه المان SLD مجهز شده است. علاوه بر این یک المان غیر کروی بسیار با کیفیت 80 میلی‌ متری نیز برای افزایش توانایی‌ های عبور نور در این لنز Sigma تعبیه شده است. طبق اعلام شرکت سازنده لنز دوربین عکاسی سیگما 14- Art در مقابل ورود گرد و غبار و رطوبت مقاوم خواهد بود. از دیگر قابلیت های این لنز حرفه ای سیگما نیز می‌ توان به دیافراگمی با 9 تیغه، حداقل فاصله‌ فوکوس 26 سانتی ‌متری و وزن 1/2 کیلوگرمی آن اشاره کرد.

لنز دوربین عکاسی سیگما

لنز‌های سری ART سیگما طی سال‌ های گذشته محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند و کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه، آن‌ ها را به گزینه‌ بسیار ایده آلی برای عکاسان تبدیل کرده است. لنز 14-24mm F2.8 HSM Art سیگما که یکی از جدیدترین لنز سری ART می باشد، در مراحل توسعه برای سنسور‌های 50 مگاپیکسلی طراحی شده است تا انحراف موجود در آن هنگام فوکوس روی بی ‌نهایت، کمتر از 1 درصد باشد.

لنز دوربین سیگما

کمپانی سیگما هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه لنز 14-24mm F2.8 HSM Art اعلام نکرده، اما تمامی نمونه های این لنز در کارخانه‌ آیزو در ژاپن تولید خواهند شد.

جدیدترین لنز دوربین سیگما

لازم به ذکر است کاربران دوربین عکاسی‌ های کانن، نیکون نیز می توانند از لنز حرفه ای 14-24mm F2.8 HSM Art سیگما استفاده کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لنز دوربین عکاسی سیگما برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لنز دوربین عکاسی سیگما 14-24mm F2.8 HSM Art بنظرم یکی از بهترین لنز های کمپانی Sigma اگه تمام این قابلیت هارو داشته باشه پس باید خیلی حرفه ای باشه خبر خوب به روزی بود سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا