راهنمای خرید صوت و تصویر

جدید ترین تلویزیون ال جی مجهز به قابلیت دور کردن پشه ها

جدید ترین تلویزیون ال جی مجهز به قابلیت دور کردن پشه هابوده و این قابلیت توسط امواج فراصوت انجام می شود همچنین کمپانی ال جی تلویزیونMosquito Away را در کشور هند رونمایی کرده است. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

روز گذشته کمپانی ال جیتلویزیونجدیدی را در هند رونمایی کرد که ادعا می شود می تواند فضای پیرامونی خود را عاری از پشه ها نگه دارد. تکنولوژی «دور کننده پشه» به خدمت گرفته شده در این محصول البته قرار نیست که از طریق اسپری حشره کش این کار را انجام دهد و در مقابل آنطور که شرکت سازنده اش گفته با استفاده از امواج فراصوت که مطلوب این موجودات موزی نیست دست به چنین کاری خواهد زد.

هند از جمله کشور هایی است که هوایی نسبتا گرم و مرطوب دارد و در نتیجه بهترین شرایط برای تکثیر و جولان دادن پشه ها در آن فراهم است و اساسا هم به همین خاطر است کهتلویزیون ال جیMosquito Awayدر خاک این کشور رونمایی شده. در هر حال باید اضافه نماییم قیمت این تلویزیون ها که The LG Mosquito Away TV نام دارند از 400 دلار بابت یک محصول 31 اینچی شروع می شود و با بزرگ تر شدن ابعاد دستگاه نیز افزایش می یابد.

گفتنی است که ال جی همین فناوری را در داخل سیستم های تهویه هوا و ماشین های ظرفشویی خود به خدمت گرفته است. نکته دیگری که اشاره به آن خالی از لطف نیست اما خیلی ها آن را می دانند اینکه، پشه ها عامل گسترش بیماری های خطرناکی نظیر تب دنگ، تب زرد، زیکا و مارالیا هستند و کمتر پیش می آید که این موجودات فایده ای [حداقل به صورت مستقیم] برای بشر داشته باشند.

لیست قیمت تلویزیون

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تلویزیون ال جی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • این طور که پیش می رود تلویزیون Mosquito Away ال جی که به دور کننده پشه مجهز شده است و چند محصول ال جی هم که اینگونه ات در آینده ال جی برای تمام محصولات خود این استاندارد را تعریف می کند و بعید نیست که د گوشی هم همین استاندارد استفاده کند و این استاندارد فراگیر شود استاندارد دور کرن پشه ها
    ممنون از ای تی بازار

  • با سلام و خسته نباشید به ای تی بازاریای عزیز
    این تلویزیون ال جی متناسب با بعضی از مکان ها مطابق با اب و هواست به نظرمن این مدل تلویزن ها برای شمال مخصوصا استارا که دارای قابلیت دور کردن پشه ها مناسبه علاوه بر این ابعاد و طراحی خوبی را دارد ایمدوارم این تلویزیون ال جی به زودی در ای تی بازار عرضه ش ممنون

  • با سلام خدمت شما
    جدید ترین تلویزیون ال جی مجهز به قابلیت دور کردن پشه ها که این تلویزیون با این قابلیت یک تلویزیون محبوب شده و افراد زیادی منتظر این تلویزیون هستند.این تلویزیون دارای نمایشگر با کیفیتی است و طراحی زیبایی دارد.

  • با سلام و خسته نباشید . ال جی به تازگی تلوزیون های خیلی خوبی ساخته بود و تونسته بود با سامسونگ و سونی به خوبی رقابت کنه اما این فناوری جدید شرکت ال جی که میتونه با استفاده از سیستم فراصوت خودش پشه هارو دور کنه خیلی جالبه و امیدوارم این تلوزیون به همه یجهان به خصوص ایران هم عرضه بشه و به راحتی بشه تهیش کرد

  • با سلام
    جدید ترین تلویزیون ال جی مجهز به قابلیت دور کردن پشه ها بوده و این قابلیت توسط امواج فراصوت انجام می شود همچنین کمپانی ال جی تلویزیون Mosquito Away را در کشور هند رونمایی کرده است.

  • وای دست کمپانی ال جی درد نکنه واقعا ایده ی خوبی به کار برده چون واقعا وقتی تلویزیون نگاه میکنم وجود پشه ها اذیتم میکنه ال جی اینبار با این ایده ی عالیش گل کاشته بهش تبریک میگم تشکر فراوان از سایت خوبتون .امیدوارم هرچه زودتر این تلویزیون های ال جی وارد ایران بشه.

  • جدید ترین تلویزیون ال جی مجهز به قابلیت دور کردن پشه ها بوده و این قابلیت توسط امواج فراصوت انجام می شود همچنین کمپانی ال جی تلویزیون Mosquito Away را در کشور هند رونمایی کرده است.هند از جمله کشور هایی است که هوایی نسبتا گرم و مرطوب دارد و در نتیجه بهترین شرایط برای تکثیر و جولان دادن پشه ها در آن فراهم است و اساسا هم به همین خاطر است که تلویزیون ال جی Mosquito Away در خاک این کشور رونمایی شده.

  • تلویزیون های ال ای دی ال جی بی نظیرن با تلویزیون Mosquito Away ال جی از شر پشه ها هم راحت میشیم علاوه بر کیفیت تصویری که داره!!

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل