راهنمای خرید

جدید ترین موس های لاجتیک بی صدا و متفاوت

جدید ترین موس های لاجیتک بی صدا و متفاوت  از دیگر موس های کمپانی Logitech می باشند همچنین موس M330 Silent Plus دارای بدنه ای از جنس پلاستیک نرم بوده تا کار را برای کاربر آسان کند و عمر باتری این موس Logitech تا 24 ماه می باشد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

موس های لاجتیک

کمپانی لاجیتک به تازگی در نمایشگاه IFA 2016 از اولین سریموس های بی صدای خود رونمایی کرده که با نام M330 Silent Plus و M220 Silent Wireless Mice شناخته می شوند. موس های M330 Silent Plus و M220 Silent اولین موس هایی به حساب می آیند که استاندارد Quiet Mark را از «اجتماع کاهش نویز» دریافت کرده اند.

موس های لاجتیک

این ماوس ها اگرچه احساس بازخورد فیزیکی کلیک  را به خوبی منتقل می کنند اما نویز ناشی از آنها تا 90 درصد کاهش یافته و به همین جهت می توان با خیال راحت و بدون نگرانی نسبت به ایجاد مزاحمت برای دیگران، با موس کار کرد.

موس های لاجتیک

«آناتولی پولینکر» (Anatoliy Poyanker) مدیر برند لاجیتک می گوید: «ما در جهانی اجتماعی زندگی می کنیم، چه در محیط کار باشیم و چه در خانه. اما بعضی از اوقات سکوت واقعاً طلایی است. به همین دلیل ما M330 Silent Plus و M220 Silent را ساخته ایم. مهندسان ما منبع نویز به وجود آمده از موس های کامپیوتری را شناسایی کرده اند و راه هایی برای کاهش میزان دسیبل صدا بدون فدا کردن کیفیت یافته اند.»

موس های لاجتیک

در نهایت نا گفته نماند که موس لاجتیکM330 Silent Plus به یک باتری با عمر 24 ماهه مجهز گشته و بدنه اش از پلاستیک نرم ساخته شده تا به خوبی در دست جای گرفته و احساس ناراحتی به وجود نیاورد. در همین حال عمر باتری M220 Silent معادل 18 ماه است و به گونه ای ساخته شده تا از قابلیت جا به جایی برخوردار باشد.

لیست قیمت کیبورد و موس

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس های لاجتیک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ممنونم از خبر های خوبی که درج می کنید… موس های لاجتیک بی نظیرن. من حتما موس لاجتیک مدل M330 Silent Plus می خرم و اینکه جنس بدنش از پلاستیک نرم برام جالب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا