موبایل

جدید ترین پاوربانک ریزر مناسب برای لپ تاپ ها

جدید ترین پاوربانک ریزر مناسب برای لپ تاپ ها می باشد به طوری که می تواند در کمترین زمان ممکن نوت بوک ها و سایر دستگاه های هوشمند مانند گوشی موبایل و تبلت را به صورت همزمان شارژ کند همچنین این پاور بانک قدرتمند به زودی با قیمت اعلام شده به فروش می رسد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پاوربانک ریزر

لیست قیمت پاوربانک

هنگام سفر فقط گوشی‌ موبایل های هوشمند یا تبلت ‌ها نیستند که به پاوربانک‌ ها یا باتری‌ های اضافه نیاز دارند. گاهی اوقات شما باید انرژی مورد نیاز برای لپ ‌تاپ خود را نیز در این شرایط تأمین کنید، به ‌خصوص اگر بخواهید فیلمی ببینید یا بازی کنید یا قصد انجام کاری را داشته باشید. ریزر که همه آن را به ساخت لپ ‌تاپ‌ های قدرتمند گیمینگ از جمله Blade Stealth می‌شناسیم، حالا یک پاوربانک جدید معرفی کرده است که می ‌تواند انرژی مورد نیاز لپ ‌تاپ‌ و سایر دستگاه‌ های شما را در مواقع مورد نیاز تأمین کند.

پاوربانک ریزر

پاوربانک کمپانی ریزر ظرفیتی معادل 12800 میلی‌ آمپر ساعت دارد و برای شارژ کردن لپ ‌تاپ 12.5 اینچی Blade Stealth بهینه‌ سازی شده است. استفاده از این پاوربانک عمر باتری لپ ‌تاپ یاد شده را به بیش از 15 ساعت افزایش می ‌دهد. اما علاوه بر این، می‌ توان از پاوربانک یاد شده برای شارژ سایر لپ ‌تاپ ‌هایی که از پورت یو‌ اس ‌بی نوع C بهره می ‌برند، استفاده کرد.

پاوربانک ریزر

این پاوربانک دو پورت یو اس ‌بی نوع A نیز دارد که امکان شارژ سه گوشی موبایل را به ‌طور همزمان فراهم می ‌کند. قابلیت شارژ سریع این پاوربانک باعث می ‌شود تا در ازای 2 ساعت شارژ شدن، بتواند به مدت 6 ساعت شارژ مورد نیاز لپ ‌تاپ Blade Stealth را تأمین کند. بنابراین می ‌توان تصور کرد که این پاوربانک تا چه حد می ‌تواند یک گوشی موبایل را شارژ کند.

پاوربانک ریزر

این پاوربانک مجهزبه قابلیتی است که دستگاه متصل را به‌ طور هوشمند شناسایی می ‌‌کند تا بدین طریق از هدر رفتن بیهوده ‌ی انرژی جلوگیری شود. از آنجا که پاوربانک ریزر از فناوری شارژ سریع کوالکام موسوم به Quick Charge 3.0 بهره می‌ برد، نسبت به روش شارژ معمولی و در صورتی که دستگاه شارژ شونده سازگاری لازم را داشته باشد، تا چهار برابر سریع ‌تر عملیات انتقال شارژ را انجام می ‌دهد.

البته باید توجه داشته باشید که ابعاد این پاوربانک کمی بزرگ و وزن آن کمی سنگین است؛ اما با توجه به ظرفیت بالای آن، این موضوع کاملا قابل درک است. این پاوربانک از ماه مارس و از طریق فروشگاه آنلاین ریزر در آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان و فرانسه به فروش خواهد رسید. قیمت در نظر گرفته ‌شده برای پاوربانک مورد بحث 149.99 دلار است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد پاوربانک ریزر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. قیمت پاور بانک ریزر به تومن چقد میشه و ایا تو بازار آی تی ایران الان هست یا نه

  2. من این پاوربانک ریزر رو خریدم باید بابت این پاور بانک از کمپانی razer ر تشکر کرد واقعا خیلی خوب و کارامد فقط امیدواریم وارد بازار های کامپیوتر ایران هم بشه.

  3. جدید ترین پاوربانک ریزر فقط رنگ مشکی داره ظاهرا اگر پاور بانک ریزر آبی یا سفیدش اومد بهم خبر بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا