راهنمای خرید

جدید ترین کیبورد ریزر Ornata با قابلیت های جدیدی رونمایی شد

جدید ترین کیبورد ریزر Ornata با قابلیت های جدیدی رونمایی شد و به عنوان کیبورد مکانیکی جهان شناخته شده است همچنین این صفحه کلید کمپانی Razer  به شما این امکان را می دهد که 10 کیلد را به طور همزمان فشار دهید. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

شرکت ریزر (Razer) صفحه کلیدی معرفی کرده که دارای نوع جدیدی از کلیدها است. ریزر این کلید ها را mecha-membrane نام‌ گذاری کرده است. در حقیقت، کیبورد یاد شده ترکیبی از کیبورد های مکانیکی دارای دکمه‌ های مجزا و کیبورد هایی است که از دکمه‌های یکپارچه بهره می‌ بردند. 

شرکت نام آشنای ریزر (Razer) از صفحه کلیدی با عنوان Ornata رونمایی کرده که مجهز به نوعی کلید جدید است. این کلید های جدید که mecha-membrane نامیده شده‌اند، در حقیقت ترکیبی از کلید های مجزای استفاده شده در کیبورد های مکانیکی (mechanical) و کیبورد های دارای دکمه ‌های یکپارچه (membrane) هستند.

طبق اظهارات کارکنان Razer  این کلید دارای بهترین ویژگی ‌های هر دو فناوری است. به طوری که دکمه‌ های Ornata علاوه‌ بر داشتن حرکت نرم کیبورد های غشایی (membrane) بازخورد لمسی مشابه با دکمه‌ های مکانیکی را هم به کاربر القا می ‌کنند. شرکت ریزر با استفاده از کلید های دارای ارتفاع متوسط  امکان تجربه ‌ی تایپ سریع را برای کاربران فراهم کرده است.

همان طور که از نام این صفحه کلید مشخص است، ویژگی‌ های بصری زیادی به آن اضافه شده تا ظاهری آراسته داشته باشد. این کیبورد شامل تکیه‌ گاه ارگونومیک مچ دست، قابلیت نور پس‌ زمینه‌ ی RGB موسوم به Chroma حالت اختصاصی برای بازی‌ های رایانه ‌ای، امکان فشردن 10 کلید به طور هم ‌زمان (10key rollover) و امکان فشردن هم‌ زمان 10 کلید در حالت anti-ghosting است. کیبورد Ornate Chroma با قیمت 99.99 دلار وکیبوردساده‌ تر Ornate با قیمت 79.99 دلار عرضه خواهد شد.

لیست قیمت کیبورد

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کیبورد ریزر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • کیبورد ریزر Ornata کیبورد قشنگ و جذابیه و باعث میشه از تایپ کردن های طولانی مدت لذت ببریم. با تشکر از خبر خوبتون.

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

12 ساعت قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

3 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل