اخبار تکنولوژی

حضور اولین گوشی موبایل با چیپست 10 هسته ای اواخر خرداد

حضور اولینگوشی موبایل با چیپست 10 هسته ایاواخر خرداد:چیپست رده بالای جدید و ۱۰ هسته ای مدیاتک یعنی Helio X20 قرار است در اواسط اکتبر میلادی مصادف با اواخر مهر ماه، برای اولین بار رویگوشی موبایلهوشمند چینی و ۵۰۰ دلاری Elephone P9000 ارائه شود. برای این چیپست از شماره مدل MT6797 استفاده شده که در ادامه مدل ۸ هسته ای Helio X10 با شماره مدل MT6795 به شمار می رود.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

Helio X20 اولین چیپست بازار محسوب می شود که از معماری ۳ خوشه ای بهره می برد و هسته های آن به شرح زیر در نظر گرفته شده اند:

۲ هسته مبتنی بر Cortex-A72 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتزی که برای سنگین ترین پردازش ها بکار می روند، ۴ هسته مبتنی بر Cortex-A53 با فرکانس ۲ گیگاهرتز برای ایجاد تعادل بیشتر بین قدرت سخت افزاری و مصرف باطری در نظر گرفته شده اند و در نهایت نیز ۴ هسته دیگر مبتنی بر همین معماری وجود دارند که برای مصرف بهینه باتری، با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز کار می کنند.پردازنده‌گرافیکی نیز Mali-T800 انتخاب شده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری Elephone P9000 نیز می توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، حافظه رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق MicroSD، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسی ودوربینپشتی با سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسل،باتری3100 میلی آمپر ساعتی و در نهایت پشتیبانی از ۲ سیم کارت بطور غیر همزمان اشاره کرد.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    حضور اولین گوشی موبایل با چیپست 10 هسته ای اواخر خرداد: چیپست رده بالای جدید و ۱۰ هسته ای مدیاتک یعنی Helio X20 قرار است در اواسط اکتبر میلادی مصادف با اواخر مهر ماه، برای اولین بار روی گوشی موبایل هوشمند چینی و ۵۰۰ دلاری Elephone P9000 ارائه شود. برای این چیپست از شماره مدل MT6797 استفاده شده که در ادامه مدل ۸ هسته ای Helio X10 با شماره مدل MT6795 به شمار می رود

  • سلام خسته نباشید ...
    این چیپست 10 هسته ای دیگه آخرشه و فکر کنم گوشی ای که این چیپست توش باشه خیلی خیلی قوی باشه و هم قیمتش هم باید خیلی گرون باشه من خیلی منتظر هستم ببینم این چیپست اول روی کدوم گوشی قرار میگیره و این گوشی دست چه کسایی دیده میشه مطمعا من یکی از این آدما نیستم ولی خداییش چیپست هیولاییه فکر کنید بازی هاییی که برای این چیپست طراحی بشه چه بازیاییه.خبر خیلی خوبی بود.

  • با سلام و خسته نباشید این گوشی Elephone P9000 با امکاناتی که تو خبر گفته شد و اینکه ده هسته ای باشه فوق العادس و دوربین خیلی خوبی داره که 20 مگا پیکسل هست . و قیمتشم اصلا گرون نیست چون اگه این قابلیت هارو داشته باشه از بهترین های جهان حساب میشه و قیمتش در مقایسه با اونا خ کمتره

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

1 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل