راهنمای خرید

اطلاعات جدید درباره حلقه هوشمند سامسونگ

خبرهایی منتشر شده که به ما نشان می دهد سامسونگ در حال کار بر روی تولید حلقه نظارت بر سلامت خود می باشد که نام آن Galaxy Ring خواهد بود. اطلاعات جدیدی فاش شده است که سامسونگ حلقه تناسب اندام خود را مشابه حلقه Oura تولید خواهد کرد. شرکت سامسونگ وارد بازاری می شود که رقیب اصلی خود یعنی شرکت اپل را در آن نمی بیند و می تواند با تولید هرچه سریع تر این گجت هوشمند براین بازار تسلط پیدا کند.

حلقه هوشمند Galaxy Ring

سامسونگ قرار است تولید اولین حلقه هوشمند خود را از اوایل ماه آینده آغاز کند. این خبر پس از یک سال شایعه و گمانه زنی ها در مورد ورود این شرکت به بازار حلقه های هوشمند منتشر شد. این محصول بخشی از فناوری پوشیدنی می باشد که در سال های اخیر مورد توجه فزاینده ای قرار گرفته است. طبق گزارش ها، فرآیند توسعه Galaxy Ring کامل شده است و سامسونگ سخت افزارهای مورد نیاز را برای تولید انبوه آماده کرده است.

حلقه هوشمند سامسونگ

به نظر می رسد سامسونگ پا به بازاری می گذارد که تحت تسلط شرکت اورا می باشد. طبق گزارش ها، غول فناوری کره جنوبی در حال توسعه یک حلقه هوشمند است که می تواند فعالیت ها و سلامت شما را ردیابی کند. آخرین خبرهای فاش شده از نشریه های کره ای این است که سامسونگ در اکتبر سال گذشته برای ثبت اختراع حلقه هوشمند با اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده درخواست داده است. طبق سند ثبت اختراع این شرکت حلقه هوشمند را با یک سنسور اندازه گیری جریان خون و یک نوار قلب برای اندازه گیری ضربان قلب و فشار خون تجهیز خواهد کرد. همچنین این گجت جدید می تواند دستگاه های دیگری مانند لپ تاپ، تلفن های هوشمند و تلویزیون را کنترل کند که می تواند آن را از رقبا متمایز کند.

ثبت اختراع حلقه هوشمند سامسونگ

برای افرادی که فقط می خواهند معیارهای سلامتی خود را بررسی کنند، حلقه های هوشمند می توانند به چند دلیل جایگزین بهتری برای ساعت های هوشمند اندرویدی باشند. حلقه های هوشمند انرژی کمتری نسبت به ساعت های هوشمند مصرف می کنند، زیرا این حلقه ها صفحه نمایش ندارند و به آن ها اجازه می دهد برای مدت طولانی تری دور از شارژر کار کنند. همچنین حلقه های هوشمند خوانش دقیق تری نسبت به ساعت های هوشمند یا نوارهای تناسب اندام دارند، زیرا در تماس نزدیک تری با بدن هستند.

چرا سامسونگ به Galaxy Ring نیاز دارد؟

در حال حاضر شرکت های Hecere ،McLear و Oura بهترین حلقه های هوشمند را تولید می کنند، اما این برندها مانند سامسونگ از نظر مصرف کننده یا سهم بازار برخوردار نمی باشند. انتظار می رود که بازار حلقه های هوشمند از سال 2023 به 747.41 میلیون دلار با نرخ رشد بیش از 25 درصد در سال برسد. بنابراین سامسونگ برای فعالیت در این بازار بسیار آماده است. شرکت اپل به دلیل تولید محصول جدید هدست های واقعیت مجازی و رقابت با چت بات های هوش مصنوعی، در حال حاضر برای طراحی و تولید حلقه های هوشمند فکری نکرده است در نتیجه نبود اپل در این بازار  می تواند رویای تسلط بر یک بازار و سپس رهبری بلندت در آن یک آرزوی بزرگ برای سامسونگ محسوب شود.

علیرضا باقری

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل