راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

خرید ساعت هوشمند هوآمی آمیزفیت استراتوس در وب سایت Huami آغاز شد

شرکت Huami به عنوان یکی از زیر مجموعه های کمپانی شیائومی فعالیت خود را از سال 2016 آغاز کرد، این شرکت تا کنون چندین محصول از سری آمیزفیت را عرضه و رونمایی کرده است. جدیدترین ساعت هوشمند هوآمی که با اسم استراتوس در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شده بود هم اکنون در وب سایت رسمی این شرکت به فروش می رسد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند آمیزفیت استراتوس هوآمی

لیست قیمت ساعت هوشمند

ساعت هوشمند هوآمی آمیزفیت استراتوس به اسم اسمارت واچ اسپورت نیز شناخته شده است و داشتن صفحه نمایش لمسی و جی پی اس می تواند برای کاربران بسیار کار آمد باشد. از نظر ظاهری نیز حاشیه دور صفحه نمایش اسمارت واچ Amazfit Stratos سرامیکی و دکمه های فیزیکی آن نیز از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

ساعت هوشمند هوآمی

زمانی که این ساعت هوشمند Huami به دستگاه های هوشمند مجهز به سیستم عامل آی ‌او اس یا اندروید متصل شود، می تواند اعلان ‌های پیامک، ایمیل، تماس را به شما اطلاع دهد. ساعت هوشمند هوآمی Amazfit Stratos از 12 ورزش مختلف مانند دو، پیاده ‌روی، دوچرخه ‌سواری، شنا، تنیس، فوتبال و اسکی پشتیبانی خواهد کرد. بند های 22 میلی‌ متری ساعت هوشمند Huami Amazfit Stratos نیز به گونه ای تعریف شده است که کاربران می توانند آن را طبق نظر و سلیقه خود تعویض نمایند.

اسمارت واچ آمیزفیت استراتوس هوآمی

لازم به ذکر استساعت هوشمندآمیزفیت استراتوس هوآمی قادر است به طور خودکار تعداد قدم ها، مسافتی که طی می کنید، کالری که می سوزانید و همچنین ضربان قلب شما را محاسبه کند. همچنین گزینه ای برای هشدار کم تحرکی نیز در این اسمارت واچ تعبیه شده است که در صورت فعالیت کم به شما هشدار می دهد. کاربران می توانند هم اکنون ساعت هوشمند آمیزفیت را در وب سایت شرکت هوآمی با قیمت 199/99 خریداری کنند.

اسمارت واچ آمیزفیت استراتوس هوآمی

مشخصات فنی ساعت هوشمند هوآمی آمیزفیت استراتوس :

  • حافظه داخلی : 4 گیگابایت
  • حسگر ضربان قلب : اپتیکال (PPG)
  • مسیریابی : جی ‌پی ‌اس به همراه GLONASS
  • قابلیت اتصال : بلوتوث 4/0 و وای‌ فای
  • وزن : 70 گرم
  • عمر باتری : 5 روز مصرف عادی، 11 روز مصرف کم
  • مقاومت در برابر آب : تا عمق 50 متری
  • نوع صفحه نمایش : ال ‌سی ‌دی رنگی همیشه روشن
  • اندازه صفحه نمایش : 1/34 اینچ
  • رزولوشن : 320 در 300 پیکسل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند هوآمی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اطلاعات کاملی از ساعت هوشمند هوآمی آمیزفیت استراتوس منتشر کردید واقعا عالی بود لاایک… برقرار پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا