موبایل

درز تصاویر گوشی موبایل اچ تی سی One A9w از TENAA

درز تصاویرگوشی موبایل اچ تی سی One A9w از TENAA نشان داد که این اسمارت فون جدید به زودی در بازار های دنیا در دسترس علاقه مندان به تلفن هوشمند اچ تی سی قرار خواهد گرفت. به تازگی مشخصات و تصاویر مدل جدیدی از گوشی اچ تی سی وان A9 با نام ” HTC One A9w ” از طریق موسسه استاندارد و رگولاتوری چین ، TENAA به بیرون درز کرده است. بر اساس اطلاعات فاش شده این گوشی از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل اصلی نداشته و مشخصات سخت افزاری آن ها نیز تقریبا یکسان می باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده ، صفحه نمایش گوشی مذکور اندازه ای ۵ اینچی داشته و دقت تصویری آن نیز ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا به عبارتی فول اچ دی خواهد بود.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل اچ تی سی One A9w

در حالی که هنوز نام چیپ پردازشی به کار گرفته شده در HTC One A9w مشخص نشده است اما این چیپ هشت هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، تقریبا مشابه اسنپدراگون ۶۱۷ از محصولات کوالکام می باشد که پیش از این در نسخه اصلی One A9 از آن استفاده شده بود. این بدان معنی خواهد بود کهپردازندهای گرافیکی آدرنو ۴۰۵ احتمالا بار گرافیکی مدل جدید را بر دوش خواهد کشید.

مدل اصلی One A9 در دو مدل ارائه شده، که یکی از آن ها از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و مدل دیگر نیز مجهز به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه می باشد. شایان ذکر است که مدل اول تنها در کشور آمریکا عرضه شده و مدل دوم برای سایر نقاط جهان در نظر گرفته شده است. حافظه رم گوشی هوشمند جدید One A9w نیز برابر ۲ گیگابایت بوده و از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

گوشی موبایل اچ تی سی One A9w

اگر امیدوار هستید که تصاویر ارائه شده از سوی TENAA بتوانند معنی و مفهوم حرف w در این مدل جدید را آشکار کنند باید بگوییم که این اتفاق رخ نداده است و تصاویر منتشر شده از این مدل جدید دقیقا شبیهگوشی موبایلHTC One A9 می باشد. یکی از تفاوت های نسبتا عمده One A9w با مدل اصلی، پشتیبانی از کارت های حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت می باشد، در حالی که One A9 توانایی استفاده از کارت هایی تا ظرفیت ۲ ترابایت را داشت.

گوشی موبایل اچ تی سی One A9w مجهز بهOIS

دوربین پشتی One A9w کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی داشته که مجهز به تکنولوژی تثبیت نوری تصویر (OIS) بوده و اندازه دریچه دیافراگم آن نیز برابر f/2.0 می باشد. دوربین جلویی نیز ۴ مگاپیکسلی و از نوع Ultrapixel بوده که پیش از این در پرچمدارهای HTC شاهد استفاده از آن بوده ایم. ذکر این نکته نیز ضروری است که گوشی مذکور از شبکه های ۴G LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی موبایل اچ تی سی One A9w

برای اینکه تفاوت های گوشی هوشمند One A9w را با مدل اصلی One A9 کاملا متوجه شویم، باید تا زمان رونمایی رسمی این محصول از جانب کمپانی تایوانی HTC صبر کنیم. از آن جا که وب سایت TENAA اقدام به تایید One A9w نموده است، به احتمال فراوان در آینده ای نزدیک شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    من خیلی از گوشی اچ تی سی One A9w واقعا بی نظیره کاش این محصول جدید کمپانی اچ تی سی بتونه علاوه بر ویزگی های منحصر به فرد این گوشی One A9w کیفیت بهتری داشته باشه و کاش دوربین جلویی اون از One A9w بهتر باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا