دستبند هوشمندراهنمای خریدراهنمای خرید گجت

دستبند هوشمند لنوو hw01 پیگیر سلامتی شما خواهد بود

دستبند هوشمند لنوو hw01 پیگیر سلامتی شما خواهد بود و پشتیبانی این مچ بند هوشمند از سیستم عامل های اندروید و iOS می تواند کاربران زیادی را جذب خود کند و فروش خوبی را در بازارگجت پوشیدنی داشته باشد همچنین با قیمت ارزانی که دارد رقیبی جدی برای برند های مشابه خواهد شد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دستبند هوشمند لنوو hw01

لیست قیمت دستبند هوشمند

شرکت لنوو به تازگی دستبند هوشمند  تناسب اندام جدیدی را به نام hw01 معرفی کرده که طراحی مشابهی به دیگر دستبند های هوشمند داخل بازارگجتسلامتی دارد. یکی از قابلیت های ویژه  این دستنبد هوشمند سازگاری به دستگاه‌ های هوشمندی چون اندروید و iOS می باشد که اجازه می دهد اطلاعات فعالیت های بدنی را در شبکه اجتماعی فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

دستبند هوشمند لنوو hw01

صفحه نمایش 0.91 اینچی 32 پیکسلی OLED لمسی با پوشش شیشه UV ضد خش، سنسور ضربان قلب، باتری 85 میلی آمپری با طول عمر 5 روزه از مشخصات فنی دستنبد هوشمند لنوو hw01  می باشد.

دستبند هوشمند لنوو hw01

در دیگر ویژگی هایدستبند هوشمندلنوو hw01  باید به پیگیری فعالیت های بدنی، پیگیری خواب، زنگ هشدار، سیستم یادآور تحرک پایین، بلوتوث 4.2LE و برخی دیگر اشاره کرد.

دستبند هوشمند لنوو hw01

با تمامی این تفاسیر دستبند هوشمند hw01  در رنگ مشکی و سفید با قیمت 31 دلار در بازار به فروش می رسد. برای کسب جزئیات بیشتر در خصوص دستبند هوشمند لنوو hw01 می توانید به وب سایت رسمی شرکت لنوو مراجعه کنید.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد  دستبند هوشمند لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا