راهنمای خرید سخت افزار

دوربین عکاسی بدون آینه سونی A6300 دارای لنز های متفاوت

دوربین عکاسی بدون آینه سونی A6300 دارای لنز های متفاوت برای عکاسان حرفه ای می باشد و بدنه ی فشرده ی این دوربین عکاسی دوربین های کامپکت سری RX 100 را در ذهن تداعی می‌ کند. سونی ساعاتی پیش نسل جدید دوربین بدون آینه خود را معرفی کرد. دوربین جدید این کمپانی را باید نمونه ‌ای جدید از A600 خواند که سال 2014 روانه‌ ی بازار شده بود. سونی ساعاتی پیش نسل جدید دوربین بدون آینه خود را با نام A6300 معرفی کرد. این دوربین جدید از وجود یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی بهره می‌ برد که قادر است ویدیو‌هایی با رزولوشن 4K را نیز ثبت کند. براساس اطلاعات ارائه شده قیمت این دوربین 1000 دلار تعیین شده که البته با انتخاب یک لنز 16050 میلی متری باید 150 دلار بیشتر پرداخت کرد. سونی محصول جدید خود را ماه مارس روانه‌ ی بازار خواهد کرد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری.در آی تی بازار همراه باشید.

دوربینMirrorless جدید سونی از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز425 نقطه‌ ای بهره می‌ برد که از این‌ رو این محصول را قادر می ‌کند تا در کمتر از 0.05 ثانیه روی سوژه ‌ی مورد نظر فوکوس کند. با توجه به سرعت بالا در فوکوس، سونی این دوربین را دارای سریع ‌ترین سرعت فوکوس خودکار معرفی کرده است. A6300 را باید نسخه ‌ای کوچک شده از A6000 خواند. بدنه ‌ی فشرده ‌ی این دوربین ، دوربین‌ های کامپکت سری RX 100 را در ذهن تداعی می‌ کند.

همانطور که اشاره کردیم این دوربین نیز همچون سایر دوربین ‌های بدون آینه سونی با ویژگی فیلمبرداری با رزولوشن 4K معرفی شده است، با این تفاوت که در این نسخه تمام پیکسل‌ ها مورد استفاده قرار گرفته و خبری از ترکیب پیکسل‌ها نیست. نرخ ثبت ویدیو‌های 4K در این دوربین 100 مگابیت در هر ثانیه است.دوربین سونی همچنین قادر است ویدیو‌ها با رزولوشن فول اچ‌ دی را نیز با نرخ 120 فریم در ثانیه ثبت کند که از این‌ رو کاربران قادر خواهند بود تا ویدیو‌هایی اسلوموشن را با سرعت بسیار پایین تهیه کنند. همچنین باید به قابلیت ثبت ویدیو با ویژگی S-Log Gamma اشاره کرد که در بین فیلمبرداران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ژاپنی‌ ها در کنار این دوربین، سری لنز‌های جدیدی را برای استفاده در A6300 و همچنین سایر دوربین‌ های فول فریم بدون آینه معرفی کرد. از جمله‌ ی این لنز‌ها که تحت برند G Master معرفی شده‌اند باید به لنز70-24 میلی‌ متری با دیافراگم f/2.8 در کنار لنز85 میلی متری با دیافراگم f/1.4 و 70-200 میلی متری با دیافرگام f/2.8 اشاره کرد. این لنز‌ها برای استفاده توسط عکاسان حرفه‌ ای تهیه شده است. البته باید به این موضوع اشاره کرده که قیمت این لنز‌ها ارزان نبوده و دو لنز اول به ترتیب با قیمت 2200 و 1800 دلار روانه‌ ی بازار خواهند شد. A6000  زمانی عنوان بهترین دوربین بدون آینه سونی را در اختیار داشت، اما بروزرسانی متعدد ارائه شده برای a7 و RX100 باعث شد تا این دوربین چندان در خور توجه نباشد. حال به نظر می ‌رسد سونی با ارائه ‌ی A6300 بتواند نظر مخاطبان و علاقمندان را به سوی خود جلب کند.

لیست قیمت دوربین عکاسی

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • از روی گوشی های شرکت سونی هم میشه فهمید که این شرکت چه قدرتی توی تولید دوربین داره و بدون شک دوربینی که ساخت شرکت بزرگ سونی باشه کیفیت خیلی خیلی بالایی باید داشته باشه و بیشتر این دوربین ها هم از قابلیت ضدآب بودن برخوردارند .دوربین عکاسی بدون آینه سونی A6300 هم یکی از محصولات خوب شرکت سونی هستش که من قصد داشتم این مجصول رو خریداری کنم ولی توی هیچ یک از سایت ها و بازار ایران پیداش نکردم ولی به همه کسایی که به رشته عکاسی علاقه دارند این دوربین رو پیشنهاد میدم.

  • با سلام. دوربین عکاسی سونی همیشه خوب بوده ولی این دوربین خیلی عالیه مخصوصا توی عکاسی با نور کم . به نظر من این دوربین نسبت به مارک های دیگه از همه نظر ، هم کیفیت و هم قیمت مناسب تره. در کل دوربین سونی A6300 دوربینی هست که برای عکاسی خیلی مناسبه . توی سایت های زیادی این محصول رو دیدم ولی حتی سایت های بزرگ مثل دی جی کالا هم لنز های این دوربین رو نداره . سایت آی تی بازار لطفا همراه این محصول لنزهاش رو هم برای فروش قرار بدید . متشکرم

  • سلام
    دوربین عکاسی بدون آینه سونی A6300 دارای لنز های متفاوت که این دوربین شاید برای همه مناسب نباشد. این دوربین طراحی زیبایی دارد و این دوربین در دو مدل با قیمت های 1800 دلار و 2200 دلار عرضه خواهد شد.

  • با سلام و عرضه خسته نباشید به دوستان ای تی بازار
    سونی برند خوبی در عکاسی هست حتی در گوشی های موبایل سونی هم دوربین های با کیفیت خوبی داده و قدر برند سونی در کیفیت دوربین هست و این دوربین سونی A6300 با قابلیت زوم خوبه و همین طور تراکم بالای پیکسل مورد استقبال عکاسان حرفه ای قرار میگیرد امیدوارم سایت ای تی یبازار بتونه این مدل دوربین عکاسی سونی A6300 برای عکاسان حرفه ای قرار بده باتشکر

  • سلام خسته نباشید
    دوربین عکاسی سونی A6300 با داشتن لیزر متفاوت عکس هارو با کیفیت بیستر خواهد گرفت ولی به نظر من برند کنان در دوربین واقعا عالیه و با هزینه مناسب تر میشه یک دوربین مناسبیی داشت البته ای تی بازار در ضمینه دوربین از توع و قیمت های مختلفی برخورداره که خرید را برای مشتریانش راحت تر کرده

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل