راهنمای خرید سخت افزار

دوربین عکاسی سونی HX80 دارای قابلیت ارتباطی WiFi/NFC

دوربین عکاسی سونی HX80 دارای قابلیت ارتباطی WiFi/NFC به لیست قیمت دوربین های عکاسی سونی افزوده شد همچنین کاربران می توانند با استفاده از این دوربین جدید کمپانی Sony ویدیوهای با کیفیت فول اچ ‌دی را ضبط نمایند. سونی را باید یکی از مطرح ‌ترین کمپانی‌ ها در زمینه ‌ی تولید دوربین‌ های بدون آینه و کامپکت خواند. این کمپانی طیف گسترده ‌ای از محصولات را در این حوزه روانه‌ ی بازار می ‌کند که دست خریداران را از بابت خرید گزینه‌ ی مورد نظر خود، باز می ‌گذارد. آخرین محصول سونی در حوزه‌ی دوربین ‌های کامپکت بدون آینه، HX80 نام دارد که از وجود لنز با بزرگنمایی 30x در کنار منظره یاب جمع شدنی در پشت بهره می ‌برد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سونی DSC-HX80 کوچک‌ ترین دوربین تولید شده با زوم اپتیکال 30x است. در ایندوربین عکاسیاز سری لنز‌های موسوم به Vario-Sonner T  ساخت کارل زایس استفاده شده است. همچنین باید به منظره ‌یاب OLED قرار گرفته در پشت دوربین اشاره کرد که می ‌تواند عکاسی در شرایط سخت با استفاده از این دوربین کامپکت را برای ثبت تصاویر تکرارنشدنی بسیار تسهیل کند.

درون این دوربین عکاسی سونی یک سنسور 18.2 مگاپیکسلی MP2 Exmor R CMOS قرار گرفته است که می ‌تواند تصاویر و ویدیو‌های فول اچ ‌دی را به راحتی ثبت کند. همانطور که اشاره کردیم منظره یاب 3 اینچی قرار گرفته در پشت دوربین از نوع OLED بوده و می‌ توان آن را تا 180 درجه چرخاند.

از جمله‌ ی سایر مشخصات فنی این دوربین باید به قابلیت ارتباطی WiFi/NFC در این دوربین اشاره کرد. همچنین این محصول از یک لرزش گیر اپتیکال 5 بعدی از نوع SteadyShot بهره می‌ برد. فلاش به کار رفته در این دوربین از نوع جمع شدنی بوده و در صورت نیاز باز شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. سونی اعلام کرده که این دوربین را با قیمت 350 دلار از آوریل سال 2016 میلادی در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

لیست قیمت دوربین عکاسی

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    دوربین عکاسی سونی HX80 واقعا طراحی ظاهری خیلی زیبایی داره و من هم همیشه از محصولات این شرکت استفاده می کنم و به جرئت می تونم بگم که این دوربین ها کیفیت فوق العاده ای در عکاسی و فیلم برداری دارند. من خیلی به رشته عکاسی علاقه دارم و این دوربین بی نظیر رو به همه افرادی که مثل من هستند پیشنهاد می کنم به این دلیل که با خریدش پشیمون نخواهند شد.

  • با سلام
    دوربین عکاسی سونی HX80 دارای قابلیت ارتباطی WiFi/NFC که این دوربین دارای طراحی زیبا و جالبی است و این دوربین دارای لنز خوب و مناسبی است و این دوربین توجه عکاسان و کاربران زیادی رو به خود جلب کرد. قیمت این دوربین هم هنوز مشخص نشده

  • سونی بازهم فوق العاده کار کرده با HX80 و دارای امکاناتی خوبیه که ای تی بازار قشن به اون اشاره کرده داشتن nfc لرزشگیر اپتیکال، سنسور فوق العاده MP2 Exmor R CMOS دیگه برای رقیباش حرفی واسه گفتن نذاشته تنها عیب اش اینه که یکم گرونه

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل