دوربین عکاسیراهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

دوربین عکاسی سونی HX 350 سری سایبرشات مجهز به امکانات ویژه عکسبرداری

دوربین عکاسی سونی HX 350 سری سایبرشات مجهز به امکانات ویژه عکسبرداری بوده که توسط کمپانی Sony معرفی و رونمایی شد و طبق مشخصات فنی اعلام شده این دوربین دارای فناوری های جدیدی می باشد که باعث جلوگیری از بلور شدن فیلم و تار شدن عکس می شود. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین عکاسی سونی HX 350

لیست قیمت دوربین عکاسی

سونی دوربین کامپکت جدیدی از سری سایبرشات رونمایی کرده است که قابلیت ‌های جالب توجهی در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. از جمله‌ ی ویژگی ‌های این دوربین باید به فیلمبرداری 24p اشاره کرد. هرچند کاربران گزینه‌ های بسیار بهتری برای فیلمبرداری با استفاده از 24p در اختیار دارند، اما سونی این ویژگی را با در نظر گرفتن جنبه‌ ی بازاریابی در محصول خود نهفته است. با استفاده از سایبرشات جدید می ‌توان از Optical SteadyShot Active Mode ویدیوهای فول اچ ‌دی را در حالت 24p حتی در حالت حرکت یا زوم کردن به‌ صورت کاملا روان فیلمبرداری کرد.

با استفاده از حالت Intelligent Active Mode دیگر خبری از بلور شدن در فیلمبرداری نیست و با استفاده از آن دیگر تصاویر به‌ صورت تار ثبت نمی‌ شوند. سونی مدعی شده است کاربران با استفاده از دوربین جدید سایبرشات برای ضبط ویدیو بدون استفاده از سه ‌پایه یا تجهیزات نگهدارنده دوربین و فقط با در دست داشتن دوربین، می توانند به‌ سادگی ویدیو های با کیفیتی ثبت کنند؛ چراکه سایبرشات جدید سونی از تکنولوژی تحلیل هر فریم به همراه تثبیت ‌کننده‌ ی تصویر 5 محوره بهره می‌ برد. استفاده از فناوری‌ های مورد اشاره باعث شده است تصاویر ثبت ‌شده با استفاده از دوربین کمترین تارشدگی را داشته باشند.

دوربین عکاسی سونی HX 350

از دیگر ویژگی ‌های این دوربین باید به Motion Shot Video اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت، برای مثال در زمان فیلمبرداری از فرایند سرویس زدن یک تنیسور، مجموعه‌ ی تصاویری که هر یک در کسری از ثانیه ثبت می‌ شوند، کل فرایند را در قالب تصویر ذخیره می‌ کنند. دوربین هنگام ضربه، حرکت انجام ‌شده را تعقیب می ‌کند. با ثبت تصویر می‌ توان ویدیوی ایجادشده را در تلویزیونی 4K به زیبایی مشاهده کرد.

سونی سعی کرده است دردوربین عکاسی سایبرشات HX 350 قابلیت تصویر برداری آسان برگرفته از دوربین‌ های کامپکت را با ظاهر دوربین‌ های DSLR ترکیب کند. سایبرشات جدید به‌ راحتی در دست کاربر قرار می ‌گیرد و قابلیت‌ های یک دوربین رده بالا را در اختیار وی قرار می‌ دهد. همان‌ طور که در ابتدا اشاره کردیم، این دوربین از امکان زوم اپتیکال تا 50 برابر پشتیبانی می‌ کند. سنسور مورد استفاده در دوربین سایبرشات سونی از نوع Exmor R CMOS با رزولوشن 20.4 مگاپیکسلی است و از وجود موتور پردازشی BIONZ X نیز بهره می ‌برد.

دوربین عکاسی سونی HX 350

لنز مورد استفاده در این دوربین ساخت کارل زایس و از نوع Vario-Sonnar T است که قابلیت زوم آن عملکردی مشابه 24 میلی ‌متری واید تا 1200 میلی ‌متری تله فوتو دارد. در صورتی که به هنگام زوم از Clear Image Zoom استفاده شود، سیستم دوربین عکاسی سونی به‌ صورت خودکار بزرگنمایی را دو برابر افزایش می ‌دهد و ترکیب زوم اپتیکال و نرم ‌افزار، مجموع بزرگنمایی را 100 برابر می‌ کند. در کنار کنترل ‌های دستی این دوربین، باید به ویوفایندر الکترونیکی در کنار بدنه ‌ای شبیه به یک دوربین DSLR نیز اشاره کرد. البته در پنل پشتی دوربین یک نمایشگر ال‌ سی ‌دی 3 اینچی تعبیه شده است که با قابلیت تنظیم زاویه، می‌ توان از آن برای کادربندی استفاده کرد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دوربین عکاسی سایبرشات سونی 350 یک دوربین عکاسی حرفه ایست و کیفیت عکاسی فوق العاده ای داره دوربین عکاسی سونی HX 350 کلا میشه گفت دوربین های SONY عالیییین…لاااایک به آی تی بازار لااااایک به سونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا