دوربین عکاسی I-1با قابلیت ظهور فوری عکس توسط کمپانی Impossible Project رونمایی شد و این دوربین عکاسی ظاهری بسیار ساده داشته و با رنگ مشکی مات و دکمه های مینیمال خود  دل علاقه مندان به عکس برداری را می رباید.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کمپانی Impossible Project از اولین دوربین ظهور فوری خود به نام I-1 رونمایی کرد که قرار است از اواسط اردیبهشت ماه با قیمت 300 دلار در دسترس قرار گیرد. شرکت مذکور بیشتر شهرت خود را مدیون زنده نگه داشتن دوربین های فوری Type 600 پولاروید است؛ در واقع شرکت مورد بحث حتی بعد از توقف تولید این دوربین از سوی کمپانی پولاروید، بازهم به پشتیبانی از آن ها ادامه داد.  دور لنز دوربین عکاسی  I-1 حلقه ای از فلاش LED به چشم می خورد و می توان با آن، هم از طریق فیلم های Type 600 پولاروید عکس برداری کرد (که البته تولید آن ها متوقف شده) و هم با فیلم های مهندسی معکوس شده.

البته دوربین هایی که با این فیلم ها سازگاری دارند چندان جدید نیستند، اما تفاوت I-1 با دیگر همتایان خود در امکانات داخلی آن نمایان می شود. برای مثال دوربین را می توان به یک اپلیکیشن دیگر از طریق بلوتوث متصل کرد و کنترل دستی کاملی روی سرعت شاتر، آپرچر،فلشو مواردی از این دست داشت. هم چنین دوربین I-1 از طریق کابل USB قابل شارژ است. در پایین نمونه تصاویر ثبت شده با این دوربین قابل مشاهده است:

با در نظرگیری برچسب قیمت 300 دلاری،دوربین عکاسیI-1 تا حدودی در قیاس با مجموعه دوربین های Instax فوجی فیلم و یا حتی دوربین های بازسازی شده پولاراید توسط خود The Impossible Project گران به نظر می رسد، اما قابلیت سازگاری آن با اپلیکیشنی خاص، مطمئنا به جلب مخاطبان بیشتر کمک خواهد کرد.

لیست قیمت دوربین عکاسی

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    دوربین عکاسی I-1 با قابلیت ظهور فوری عکس که این دوربین عکاسی طراحی زیبایی دارد و طرفداران زیادی هم از این گوشی استقبال کردند. این دوربین کیفیت بالاییی در عکاسی دارد.

  • با سلام خدمت شما
    دوربین عکاسی I-1 با قابلیت ظهور فوری عکس توسط کمپانی Impossible Project رونمایی شد و این دوربین عکاسی ظاهری بسیار ساده داشته و با رنگ مشکی مات و دکمه های مینیمال خود دل علاقه مندان به عکس برداری را می رباید. قیمت 300 دلار میباشد

  • چه جالب ، ولی ای کاش آی تی بازار در مورد کیفیت عکس هاش می ذاشتی که خیلی عالی بود ببینیم چه کیفیتی هست آیا می تونه با دوربین های امروز متوسط رقابت کنه . البته مشکل بزرگش اندازه اش

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل