اخبار تکنولوژی

دوربین عکاسی Podo چسبنده و کوچک

دوربین عکاسی Podo چسبنده و کوچک می باشد به طوری به راحتی به هر سطحی می چسبد و از شما عکس برداری یا فیلمبرداری می نماید همچنین این دوربین با مشخصات فنی جالب و جدیدی  وارد بازار های دوربین شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پودو دوربین تصویربرداری کوچکی است که می ‌توانید به هر سطحی که دوست دارید بچسبانید و با کنترل از طریق تلفن همراه، از هر چیزی و در هر زاویه‌ ای تصویربرداری کنید. پودو (Podo) دوربینی مینیاتوری با قابلیت کنترل و تنظیم از راه دور، از طریق اپلیکیشن‌ تلفن همراه است. این دوربین را به راحتی می‌ توانید به هر سطحی که مایلید بچسبانید و بدون نیاز به در دست داشتن دوربین عکاسی، تصاویر زیبایی خلق کنید.

راحت‌ ترین و ساده‌ ترین راه برای تصویربرداری از خود، از فاصله ‌ی دور، استفاده از دوربین پودو است. سطح زیرین این دوربین چسبنده است؛ بنابراین می ‌توانید پودو را به هر سطحی در نزدیکی خود بچسبانید و فیلم و عکس‌های زیبایی از خود داشته باشید. پودو برای اتصال به تلفن ‌های هوشمند از فناوری بلوتوث وایرلس بهره می ‌برد.

اپلیکیشن پودو به شما این امکان را می‌دهد تا تصویری که در دوربین عکاسی پودو به نمایش در می ‌آید را به طور هم ‌زمان بر روی صفحه ‌ی تلفن همراه خود مشاهده کنید. علاوه ‌بر عکس برداری می ‌توانید از قابلیت فیلمبرداری در حالت تایم لپس (گرفتن چندین عکس با فاصله‌ ی زمانی) لذت ببرید و از صحنه ‌های زیبایی که به آرامی رخ می‌دهند، مثل غروب خورشید، فیلم بگیرید.

دوربینرا می‌توانید روی هر حالتی که دوست دارید تنظیم کنید؛ پودو از هر چیزی که بخواهید با هر تنظیماتی که مایل باشید عکس برداری و فیلمبرداری می ‌کند. می ‌توانید از یک یا چند دوربین پودو برای فیلمبرداری با کیفیت 720p HD استفاده کنید، با کمک اپلیکیشن، از راه دور تنظیمات دوربین را تغییر دهید، دوربین را روی تایمر مشخص تنظیم کنید و هر زمان که دوست داشتید عکس و فیلم بگیرید.

مشخصات فنی دوربین عکاسی پودو :

  • اندازه : 3 در 3 در 4.5 سانتیمتر
  • وزن : 43 گرم
  • سنسور: 5 مگاپیکسل
  • فیلمبرداری :  720p
  • حافظه : 8 گیگابایت
  • عمر باتری : 1.5 ساعت

با داشتن یک دوربین پودو، نه تنها کنترل کامل روی تصویربرداری دارید، بلکه نیازی به در دست گرفتن دوربین عکاسی نخواهید داشت. اگر تمایل به خرید پودو دارید، می ‌توانید با پرداخت 49 دلار از وب سایت کیک ‌استارتر اقدام کنید.

لیست قیمت دوربین

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی پودو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام صبح بخیر
    خبرتون خیلی جذاب بود تا حالا همچین دوربین عکاسی حرفه ای عرضه نشده بود، امیدوارم دوربین عکاسی Podo وارد بازار های دوربین ایران هم بشه.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل