مقالات آی تی

آپدیت جدید آمازون باگ اندروید 12 را رفع می کند

اگر گوشی موبایل شما از سیستم عامل اندروید 12 پشتیبانی می کند ممکن است در طی یک ماه گذشته با مشکلات و باگ های مختلفی رو به رو شده باشید. طبق تحقیقات انجام شده بیشتر باگ های اندروید 12 به علت مشکلات برنامه و اپ استور آمازون می باشد که گوشی های اندرویدی را درگیر کرده است.

پس از دانلود و نصب سیستم عامل اندروید 12، این مشکل به وجود آمد و کاربران متوجه شدند که این برنامه به درستی کار نمی کند و علاوه بر خود برنامه فروشگاه آمازون، سایر برنامه های دانلود شده از Amazon AppStore کار نمی کنند یا در حین کار کردن دچار اختلالاتی می شوند. مشکل پیش آمده احتمالا ناشی از عدم سازگاری DRM داخلی آمازون و سیستم عامل جدید اندروید می باشد که البته راهکار حل آن را تیم آمازون به سرعت پیدا کرد.

آپدیت جدید اپ استور آمازون برای رفع باگ های اندروید 12

انجمن پشتیبانی از آمازون پس از مطلع شدن از باگ های به وجود آمده در گوشی هایی با سیستم عامل اندروید 12، تیم فنی خود را سریع به کار گرفت و برای رسیدگی به مشکل بین اپ استور آمازون و Android 12 اقدام نمود. یکی از کارکنان آمازون پس از مدتی اعلام کرد که کاربران می توانند به روز رسانی جدید آمازون را دانلود کنند تا مشکلات پیش آمده در سایت یا اپلیکیشن آمازون رفع شود.

البته نکته حائز اهمیت در این مورد این است که اگر شما در طی یک ماه گذشته از اپ استور آمازون برنامه جدیدی را دانلود کرده اید باید از طریق “برنامه های من” آمازون نسبت به به روزرسانی و آپدیت سایر اپلیکیشن های جدید گوشی موبایلتان اقدام کنید تا رفع باگ ها به صورت کامل صورت بگیرد.

اپ استور آمازون
اپ استور آمازون

بیانیه سخنگوی آمازون برای رفع باگ های سیستم عامل اندروید 12

حتی پس از این که تیم فنی آمازون اعلام کرد که مشکلات رفع شده است و صرفا کافی است تا کاربران آن برنامه را به روز رسانی کنند، برخی از افراد اعلام کردند که پس از به روز رسانی اپ استور آمازون همچنان با مشکلاتی رو به رو هستند. این در حالی استت که چندین نفر از کاربران شکایت دارند که همه برنامه هایشان هنوز در اپ استور آمازون نمایش داده نمی شود و برخی دیگر گزارش می دهند که هنگام تلاش برای باز کردن یک برنامه در گوشی موبایلشان با خطا رو به رو می شوند.

سیستم عامل اندروید 12
سیستم عامل اندروید 12

سخنگوی آمازون تروی ادواردز در بیانیه ای به خبرگزاری های مختلف اعلام کرد که تیم پشتیبانی آمازون در حال تماس با مشتریان و کاربران اندروید 12 به صورت تک به تک هستند تا مراحلی را برای به روز رسانی جدید اپ استور آمازون آن ها انجام بدهند. همچنین تروی اواردز برای تمامی اختلال هایی که در این امر به وجود آمده است از کاربران عذر خواهی و اظهار تاسف نمود.

این بیانیه سخنگوی آمازون در تاریخ 18 دسامبر 2021 یا 27 آذر 1400 به دست کاربران آمازون رسید، بنابراین دیگر جایی نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت و تمامی کاربران گوشی هایی با سیستم عامل اندروید 12 می توانند با خیالی آسوده مشغول کارهای خود بشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا