اخبار تکنولوژی

کدام شرکت رقیب جدید اپل و سامسونگ است؟

شرکت های چینی همیشه در تلاش هستند فاصله خود را با رقیب های اصلیشان یعنی سامسونگ و اپل کم کنند. پس از آن که هواوی با تعدادی از تحریم های ایالات متحده مواجه شد تجارت گوشی های هوشمند آن درهم شکست و نام آن از بازار رقابت جهانی کمرنگ شد. اکنون این شرکت در تلاش است با عرضه جدیدترین گوشی های تاشو مسیر خود را بازسازی کند و دوباره به محبوبیت سابق خود دست پیدا کند. احتمال می رود با آمدن محصولات جدید سامسونگ و اپل که قرار است به زودی معرفی شوند، رقابت جذاب و جدیدی را در دنیای گوشی های تلفن همراه میان شرکت های چینی، کره ای و آمریکایی مشاهده خواهیم کرد.

عرضه جهانی گوشی آنر Magic V2

شرکت چینی آنر گوشی هوشمند تاشو پرچمدار خود را قرار است خارج از کشور چین عرضه کند. آنر مجیک وی 2 حداکثر تا سه ماهه اول سال 2024 در بازارهای اروپا و دیگر کشورها بجز آمریکا به فروش خواهد رسید. Magic V2 دومین گوشی تاشو این شرکت است که می توان آن را کامل تا و باز کرد. آنر این گوشی را در ماه ژوئیه در چین با قیمت 1235 دلار عرضه کرد. مدیران این شرکت خوشبین هستند که این قیمت را در دیگر بازارهای جهانی حفظ کنند. هرچند قیمت مجیک وی 2 در دیگر کشورها به طور قطعی تعیین نشده است.

گوشی تاشو آنر Magic V2

مدیر بخش فنی آنر گفته است که این شرکت تلاش می کند اتفاق های گذشته که باعث ورشکستگی آن ها شده است را فراموش کنند. آنر در تلاش است برای رقابت در سطح بالا با غول هایی همچون اپل و سامسونگ خود را آماده کند. شرکت های اپل و سامسونگ هر دو در مقیاس و منابع تحقیق و توسعه و نفوذ بازاریابی دارای مزایای بسیار زیادی هستند. تلفن های جدید آنر معمولاً با استقبال بسیار خوبی مواجه می شوند، اما سال ها طول می کشد تا به یک نام شناخته شده و قابل احترام در تجارت تلفن تبدیل شود.

مشخصات آنر Magic V2

Honor Magic V2 با تمام آخرین ویژگی های مورد انتظار از یک گوشی پریمیوم را ارائه می دهد. این گوشی موبایل دارای لنز سه گانه، جدیدترین چیپست موبایل کوالکام و گزینه های ذخیره سازی تا 1 ترابایت می باشد. وقتی گوشی باز می شود کاربران می توانند از صفحه نمایش 7.92 اینچی لذت ببرند. این دستگاه در حالت تا شدن 9.9 میلی متر است که از 13.4 میلی متر نزدیک ترین رقیب خود یعنی Samsung Galaxy Z Fold 5 کوچک تر است. همچنین مجیک وی 2 نیز از گوشی تاشوی زد فولد 5 سبکتر است.

مشخصات گوشی تاشو آنر Magic V2

در حالی که مشخصات Honor Magic V2 نوآورانه است، اما آنر هنوز می تواند کار سختی را برای متقاعد کردن مردم برای خرید دستگاه خود داشته باشد. براساس تحقیقات، سامسونگ و اپل نزدیک به 70 درصد از بازار گوشی های هوشمند در اروپای غربی را در سه ماه اول 2023 به خود اختصاص دادند، در حالی که برند چینی شیائومی با 15 درصد سهم بازار در رتبه سوم قرار گرفت. این موضوع چالش Honor را در برخی از بازارهایی که قصد دارد در آن جا قدم بگذارد برجسته می کند.

علیرضا باقری

نوشته های اخیر

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

20 ساعت قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

1 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل