دستبند هوشمندراهنمای خریدراهنمای خرید گجت

رونمايی از ساعت و مچ بند هوشمند جديد هوآوی

همزمان با رونمايی از گوشی های جديد پی 50 و پی 50 پرو، دو مدل گجت هوشمند هوآوی هم معرفی شدند. اين دو مدل كه ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 Pro ECG و مچ بند هوشمند  Huawei Band 6 Pro نام دارند از ويژگی هاي فنی و ظاهری خوبي هم بهره می برند. ظرف يكی دو هفته اخير هوآوی محصولات جديدی را معرفی كرده است كه شامل تبلت و لپ تاپ می شوند.

اما چند روز اخير دو گوشی پرچمدار هوآوی P50  و P50 Pro را رونمايی كرد و همزمان با آنها دو گجت جديد خود را نيز برای استفاده كاربران معرفی كرد. با وجود تمام فشارهايی كه عليه هوآوی از طريق تحريم وارد می شود اما اين شركت برای هر مشكلی در اين زمينه راه حلي پيدا مي كند. گجت هاي هوآوی از لحاظ كيفيت هميشه در رده بندي خوبي قرار مي گرفتند. حالاهم اين برند در تلاش است كه جايگاه از دست رفته خود را در بازار بالاتر بكشاند.

رونمايي از گجت هاي جديد هوآوي

ليست قميت ساعت هوشمند هوآوي

ويژگي های هوآوی واچ GT 2 پرو ECG

  هوآوی واچ GT 2 پرو ECG يك ساعت هوشمند با قابليت هاي فراوان است. سال گذشته هوآوی مدل استاندارد اين ساعت هوشمن را عرضه كرد. اين مدل پرو از لحاظ اندازه و ويژگی هايی كه دارد خيلي شبيه به مدل قبلی خود است. اين مدل از نمایشگر 1.39 اینچ استفاده مي كند و از يك پنل با كيفيت AMOLED بهره مي برد. جنس پنل جلویی هوآوي واچ جي 2 پرو، از شیشه‌ سافایر کریستال و فریم آن نيز تیتانیومی است. از اين لحاظ اين اسمارت واچ می تواند با مدل های جهاني و با كيفيت رقابت كند.

از قابلیت ‌های این ساعت هم بايد به سنسور سنجش ضربان قلب، پایش دمای بدن، نوار قلب، پایش اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، ميزان استرس و موارد مشابه ديگري اشاره کرد. سیستم ‌عامل این ساعت هم مانند مدل هاي قبلي ساعت هوشمند هوآوي از نوع Lite OS مي باشد. يك ويژگي خوب ديگر اين مدل پشتيباني از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی و تمرینی مختلف  است. چيزي شبيه به آنچه اپل در اپل واچ سري 6 به كار گرفته بود.

ويژگي هاي هواوی واچ GT 2 پرو ECG

ويژگی های هوآوی می بند 6

مچ ‌بند هوآوی بند ۶ پرو محصول جديد ديگری است كه هوآوی معرفي كرده. اندازه‌ نمایشگر اين مچ بند هوشمند 1.47 اینچ است. پنل به کار رفته در اين مچ بند هم مثل ساعت هوشمند جديد هوآوی از نوع AMOLED است. از قابلیت ‌هاي این مچ ‌بند مي توان به سنسور سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب و ميزان استرس اشاره كرد. همچنين اين مچ بند هوشمند هوآوی قابلیت سنجش دمای بدن را هم دارد. از ويژگی های ديگر آن ۹۶ حالت تمرینی مختلفی است که پشتيبانی مي كند.

ويژگي هاي هوآوي مي بند 6

نكته قابل توجه در مورد اين گجت اين است كه باتری آن تا دو هفته مي تواند انرژي مورد نياز را تامين كند. قيمت اين مدل حدودا 70 دلار اعلام شده و ماه ديگر عرضه می شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا