موبایل

رونمایی آلکاتل از تبلت و گوشی موبایل های سری Pixi 4

رونمایی آلکاتل از تبلت و گوشی موبایل های سری Pixi 4 همراه با یک ساعت هوشمند چند روز مانده به نمایشگاه CES 2016 انجام شد و این کمپانی اعلام کرد که این محصولات جدید در دسته بندی اقتصادی قرار دارند اما با این حال از کیفیت خوبی بر خوردارند. چند روز به آغاز رسمی نمایشگاه CES باقی مانده و از حالا، شرکت کنندگان آن تصمیم گرفته اند تا برخی محصولات خود را رونمایی کنند. اکنون شرکت Alcatel OneTouch سری PIXI 4 را رونمایی کرده که شامل چند موبایل و تبلت می شود.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت و گوشی موبایل آلکاتل Pixi 4

سری PIXI 4 شامل دوگوشی موبایل3.5 و 4 اینچی به همراه یک فبلت 6 اینچی و یک تبلت 7 اینچی می شود. سازنده بیان می کند که این محصولات، اگرچه در دسته بندی اقتصادی قرار می گیرند اما تجربه کاربری محصولات مرغوب را به ارمغان خواهند آورد. این تجربه مرغوب، شامل بخش هایی نظیر دوربین، عمر باتری، زبان طراحی کلی دستگاه و کیفیت صدای آن می شود. آلکاتل همچنین از یکتبلت8 اینچی مجهز به ویندوز 10 نیز رونمایی به عمل آورده است که PIXI 3 نام دارد و مشخصات آن هنوز منتشر نشده اند.

ساعت هوشمند آلکاتل CareTime

در این میان محصول دیگر آلکاتل، یک ساعت هوشمند کودکانه به نام CareTime است. محصول مورد بحث این قابلیت را در اختیار شما و فرزندتان قرار می دهد تا بتوانید با هم ارتباط برقرار کنید. البته شایان ذکر است که اسمارت واچ CareTime، صرفا بر بستر 2G یا EDGE به کار مشغول می گردد و به نظر می رسد آلکاتل تصور کرده کودکان به نسل سوم یا چهارم از شبکه های مخابراتی نیازی ندارند.

ساعت هوشمند آلکاتل CareTime

در این ساعت هوشمند از فناوری GPS نیز بهره گرفته شده تا شما بدانید که فرزندتان اکنون کجاست. این در حالیست که با نصب اپلیکیشن مخصوص، زمانی که کودک شما از محدوده ای که مشخص کرده اید خارج می شود، به شما نوتیفیکیشنی ارسال خواهد شد. در حال حاضر شرکت آلکاتل صرفا چند تصویر را از محصول یاد شده منتشر نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، باید تا روزهای بعدی در هفته جاری و آغاز نمایشگاه CES صبر کرد.

ساعت هوشمند آلکاتل CareTime

لیست قیمت گوشی موبایل

لیست قیمت تبلت

لیست قیمت ساعت هوشمند

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید به همه ی مدیران زحمتکش این سایت ای تی بازار . من همیشه اخبار خوب و جالب شمارو دنبال میکنم و خیلی از این خبر ها غافلگیر میشم .اخبارتون خیلی دقیق و جالب هستند . امیدوارم در کارتون موفق باشید.

  2. با سلام
    رونمایی آلکاتل از تبلت و گوشی موبایل های سری Pixi 4 که این محصولات دارای امکانات زیادی هستند و طراحی زیبایی دارند.این محصولات هرکدام ویژگی های خوبی دارند و کاربران زیادی از این محصولات بازدید کردند

  3. سلام.الکاتل که به تازگی از گوشی های زیادی رو نمایی می کند این دفعه از 2 تلفن همراه واز 2 تبلت با اندازه های متفاوت رونمایی کرده است که امکانات میان رده ای دارند وبیشتر از دوربین، عمر باتری، زبان طراحی کلی دستگاه و کیفیت صدای در انها استفاده شده است با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا