راهنمای خرید صوت و تصویر

رونمایی از اولین مانیتور فیلیپس 275P4VYKEB مجهز به رزولوشن 5K

رونمایی از اولین مانیتور فیلیپس 275P4VYKEB مجهز رزولوشن 5K توسط کمپانی Philips انجام شد همچنین نوع پنل به کار رفته در این مانیتور تخصصی کمپانی مطرح از نوع PLS بوده که با قیمتی 1600 یورو قابل عرضه می باشد. هلندی ها برای سه ماهه دوم سال 2016 دست به کار شده و اولین مانیتور 5K از برند فیلیپس را معرفی کردند. این مانیتور علاوه بر دقت 5K دارای امکانات بسیار زیادی است که از آن یک مانیتور حرفه ای می سازد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

این مانیتور با نام کامل 275P4VYKEB یک مانیتور 27 اینچی است که می تواند از دقت 5120×2880 پشتیبانی نماید. تا کنون دل و اپل دو برندی هستند که از نمایشگر های 5K در محصولات و به صورت مجزا استفاده کرده اند.

هم اکنون فیلیپس را می توان سومین برند در این عرصه دانست. اما دقت 5K تنها مزیت این محصول نیست. این مانیتور می تواند تا 100% درصد از فضای S-RGB و 99% درصد از فضای رنگ AdobeRGB را پوشش دهد. بدین ترتیب این مانیتور را می توان حرفه ای ترین نمونه 5K در ایجاد رنگ ها دانست.

نوع پنل به کار رفته در این مانیتور فیلیپس از نوع PLS می باشد و سیستم روشنایی آن نیز از نوع W-LED بوده همچنین نسبت تصویر در این محصول  نیز 16:9 می باشد و پنل از سیستم 10 بیت برای تولید رنگ ها استفاده می کند. فناوری PLS به واقع شباهت های بسیاری با نمونه IPS دارد اما در زمینه تولید رنگ، یک سر و گردن جلوتر است.1.07 میلیارد رنگ توسط این مانیتور تولید می شود که برای طراحان حرفه ای یک نمونه بسیار ایده آل است. دو اسپیکر و 3 پورت USB 3.0 نیز بر روی بدنه به چشم می خورد. علاوه بر آن، فیلیپس برای طراحی پایه مانیتور سنگ تمام گذاشته است و می توان تخصصی بودن آن را به خوبی تشخیص داد.

لیست قیمت مانیتور

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • صفحه نمایش فیلیپس یعنی بهترین و تنهاترین گزینه برای یک طراح گرافیست ولی با قیمتی در حدود 7 تا 8 میلیون برای یک ایرانی چندان به صرفه نیست خیلی برند فیلیپس رو دوست دارم برعکس ایران که محصولات کره ای محبوبیت زیادی داره تو بازارهای اروپایی و امریکایی اول محصولات ژاپنی فیلیپس و سونی و پاناسونیک و... بیشترین آمار فروش و محبوبیت رو دارند...
    نمیدونم چرا کلا مانیتورهای جدید فیلیپس تو ایران پیدا نمیشه اگر هم بشه خیلی کم همینطور تلویزیون هاش... ممنونم از سایت خوب آی تی بازار

  • سلام و خسته نباشید، اولین مانیتور فیلیپس 275P4VYKEB مجهز به رزولوشن 5K که توسط کمپانی فیلیپس ارائه شده است، یک مانیتور 27 اینچی است که می تواند از دقت 5120×2880 پشتیبانی نماید.مانیتورهای فیلیپس از زیبایی خاصی برخوردارند ممنون و تشکر از سایت مفید و کاربردی آی تی بازار.

  • سلام
    رونمایی از اولین مانیتور فیلیپس 275P4VYKEB مجهز رزولوشن 5K توسط کمپانی Philips انجام شد همچنین نوع پنل به کار رفته در این مانیتور تخصصی کمپانی مطرح از نوع PLS بوده که با قیمتی 1600 یورو قابل عرضه می باشد. هلندی ها برای سه ماهه دوم سال 2016 دست به کار شده و اولین مانیتور 5K از برند فیلیپس را معرفی کردند. این مانیتور علاوه بر دقت 5K دارای امکانات بسیار زیادی است که از آن یک مانیتور حرفه ای می سازد.

  • سلام خسته نباشید
    مانتیتور های فیلیپس ازو نوعpls وهمچنین سیستم روشنایی W-LED داره که برای طراحان حرفه ای یک نمونه بسیار ایده آل العادهست امیدوارم ایتی بازار بتونه این محصول رو ارائه بده تا بتونم برای دفتر مهندسیم نهیه ش کنم با تشکر از ای تی بازار

  • همینگونه که توی این خبر ای تی بازار اومده فیلیپس یکی از شرکت های پیشرو در تولید وسایل الکترونیکی هست و این حرکت رو به جلو واقعا براش مفید خواهد بود دمش گرم

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل