رونمایی از سهگوشی موبایل و ساعت هوشمند Elephoneکه هر چهار محصول از تولیدات جدید و جالب این کمپانی می باشند در کنفرانس خبری الفون انجام شد ولی هنوز خبری از زمان و قیمت عرضه این محصولات به گوش نمی رسد. نام Elephone به تازگی بر سر زبان ‌ها افتاده است. این کمپانی توانست در سال 2015 دستگاه های جالبی نیز معرفی کند که از میان محصولات می‌ توان به گوشی قدرتمند Elephone Vowney اشاره کرد. الفون یک کنفرانس خبری در چین برگزار نمود و از گوشی بدون حاشیه الفون P9000 Edge و دو مدل دیگر P9000 و P9000 Lite پرده برداری کرد. اما این موبایل ‌ها تنها سورپرایز های الفون نبودند بلکه این کمپانی از جدیدترین گجت پوشیدنی خود یعنی ساعت هوشمند Elephone W2 رونمایی کرد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل الفون P9000 Edge

گوشی موبایلجدید Elephone از یک طراحی شکیل و زیبا بهره می ‌برد. P9000 Edge دارای نمایشگر بدون حاشیه و قاب فلزی ‌ست. این موبایل از یک صفحه‌ی 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره برده و دارای 4 گیگابایت حافظه‌ ی رم و حافظه‌ی ذخیره سازی 64 گیگابایتی ‌است. در زیر قاب این گوشی از یک تراشه‌ ی جدید ساخت مدیاتک به نام Helio P10 استفاده شده که مبتنی بر معماری 64 بیتی و دارای پردازنده ‌ی 8 هسته ای است.

الفون P9000 Edge از یک باتری با ظرفیت 3,000 میلی‌ آمپر بر ساعت استفاده می‌کند که با تکنولوژی شارژ سریع (9V / 2.5A) سازگار است. به لطف این قابلیت می‌ توان گوشی را در 70 دقیقه از شارژ صفر به صد در صد رساند. در محصول جدید Elephone از یک دوربین 23 مگاپیکسلی (سنسور IMX230 سونی) استفاده شده که دارای یک فلش LED دوگانه و فوکوس لیزری خودکار است. در جلوی گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد تا بتوان تصاویر سلفی گرفته و چت ویدیویی داشته باشید. سیستم عامل این موبایل نیز اندروید 6.0 است که کمپانی بر روی UI آن تغییرات کوچکی را اعمال کرده است. از دیگر امکانات محصول جدید Elephone می‌توان به پشتیبانی از NFC، شارژ بی سیم، و درگاه USB-C اشاره کرد. جالب است بدانید که P9000 Edge تنها 8 میلی‌ متر ضخامت دارد.

گوشی موبایل الفون P9000

کمپانی الفون همچنین گوشی موبایل P9000 را هم معرفی کرده است که این گوشی موبایل جدید از لحاظ مشخصات فنی کاملا مشابه P9000 Edge است، اما با این تفاوت که گوشی موبایل P9000 مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی و 32 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی شده است.

گوشی موبایل الفون P9000 Lite

گوشی موبایل بعدی که P9000 Lite نام دارد نیز تقریبا مشابه گوشی موبایل الفون P9000 است، اما با این تفاوت که حسگر 13 مگاپیکسلی گوشی موبایل P9000 Lite ساخت شرکت آمنی ویژن بوده و این گوشی موبایل دارای حسگر اثر انگشت نیست. همچنین دوربین ثانویه ‌ی گوشی موبایل P9000 Lite نیز 5 مگاپیکسلی است.

ساعت هوشمند الفون W2

اولین چیزی که نظر ما را در مورد گجت پوشیدنی الفون به خود جلب کرده این است که W2 از سیستم عامل اندروید Wear استفاده نمی ‌کند. در حال حاضر الفون بر روی ساعتی که مبتنی بر این سیستم عامل خواهد بود کار می‌کند و گفته شده که نام این محصول ELE Watch است. اما هنوز کمپانی این ساعت را معرفی نکرده است.

ساعت هوشمند W2 از نرم افزاری استفاده می‌ کند که باعث می ‌گردد با اندروید و آی او اس (IOS) سازگار گردد. در این ساعت از یک صفحه ‌ی 1.61 اینچی استفاده شده و کمپانی اعلام کرده که این گجت پوشیدنی ضد آب بوده و تا 30 متر زیر آب حتی یک قطره به داخل آن نفوذ نخواهد کرد. یک باتری با ظرفیت 210 میلی‌ آمپر بر ساعت نیز وظیفه تامین انرژی لازم برای روشن شدن ساعت را بر عهده دارد و جالب است بدانید که ساعت می ‌تواند نقش یک نمایشگر خواب و ردیاب تناسب اندام را به خوبی ایفا کند.

در داخل محصول جدید الفون از قابلیت ریموت و هشدار درون ساختی استفاده شده و طبق گفته‌ ی کمپانی قرار است اینساعت هوشمنددر مدل ‌های مخصوص بانوان و آقایان عرضه شود. طبق اطلاعاتی که به دستمان رسیده هر دو مدل تنها دارای یک رنگ خواهند بود. مدل آقایان به رنگ سفید و مدل بانوان به رنگ طلایی‌ست. در ادامه گفته شده که ساعت از بدنه‌ ی فلزی برخوردار بوده و با بند های چرمی عرضه خواهد شد. با اینکه کمپانی در کنفرانس خبری خود در مورد مشخصات محصولات جدید اش اطلاعات کاملی را اعلام کرد اما زمان عرضه و همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای ساعت هوشمند W2 و گوشی موبایل های جدیدش اعلام نشده است.

لیست قیمت گوشی موبایل
هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام خدمت شما
    رونمایی از سه گوشی موبایل و ساعت هوشمند Elephone که این ساعت دارای طراحی ز یبایی هستند و توجه کاربران زیادی رو هم به خود جذب کرده.این سه ساعت امکانات و قابلیت های زیادی دارند و هنوز قیمت های مشخصی تدارند. طراحی بند های این ساعت ها هم زیبا است

  • با سلام خسته نباشید گرم به ای تی بازاری عزیز
    با رو نمای و طراحی زیبا وهچنین ظاهر خوب گوشی و این دو دارای مشخصات فنی خوبی هشتند و میتونن مشتریان خوبی رو در این گوشی میتوان جای داد با توع یک مدل مسلما فروش خوبی خنواهن داشت و بعلاوه ساعت هوشمند Elephone با رنگ بندی و طراحی خوبه است

  • با سلام
    رونمایی از سه گوشی موبایل و ساعت هوشمند Elephone این سه موبایل و گوشی های هوشمند خیلی قابلیت های گوناگونی دارد و مردم رو جذب خوشان کردن.این سه محصول کارایی های زیادی دارد

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل